AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Så jeg har datet en fyr en god stund nå og jeg har lagt merke til at han veldig lett kaller folk for "stygge ord". For eksempel så kan kameratene hans avlyse en kveld ute og han kaller dem for drittsekker, selvom kameratene hans har gode grunner til å avlyse den kvelden. Han kaller foreldrene sine for idioter når dem krangler, til og med besteforeldrene sine kaller han det for når dem gjør noe "rart" eller gjør at han blir irritert over noe. Han sier ikke disse ordene direkte til dem ofte, i hvert fall ikke til besteforeldrene sine, men han omtaler dem ofte som det til meg. Jeg har aldri gjort noe slemt mot typen min eller sagt et vondt ord om han, vi hadde bare mange "pauser" i starten siden jeg var usikker, men likevel så oppfører vennene hans seg som om jeg behandlet han skikkelig dritt. Den vennen han var nærmest vil ikke engang møte meg, han hater meg skikkelig. Jeg hadde forstått det om jeg hadde vært utro mot han eller oppført meg dritt mot han, men det eneste jeg gjorde var å ta en pause på grunn av at jeg tenkte tid til å tenke (kun tenke, for jeg kom nylig ut av et annet forhold og trengte tid, ikke for å ha meg med andre). Jeg tror derfor at han snakket mye dritt om meg den tiden også, så mye at han ene fortsatt hater meg? Jeg tror i hvert fall det fordi jeg vet hvor lett irritert han blir på andre og hvor mye dritt han snakker om dem på grunn av småting. Altså han kan kalle faren sin for idiot bare fordi faren bytter til en annen radiokanal når vi sitter i bilen. Dette er bare noen få eksempler for at dere skal på en måte forstå hvor letthjertet han slenger rundt seg slike ord om andre bare fordi dem har irritert han litt. Det skjedde noe for to dager siden som fikk meg virkelig til å tenke. Han jobber på et utested og en mann som tidligere var venn med familien hans kom inn. Denne mannen kranglet ofte med familien hans før. Typen min spyttet i drinken til denne mannen når mannen ikke så det, og ga det til han. Jeg hadde aldri gjort noe slikt selv, uansett hvor mye jeg misliker noen, for jeg synes det er utrolig kvalmt og det finnes bedre måter å takle slike situasjoner på. Det får meg også til å tenke at han takler sinnet sitt utrolig dårlig, med tanke på at han oppfører seg som han gjør når han er sint. Blir litt urolig for hvordan han hadde vært mot meg om det ble slutt... Synes dere også at dette er rar oppførsel, og om dere er enig, hvordan bør jeg ta det opp med han? :/ Anonymous poster hash: f1873...0aa 1 Lenke til kommentar
G27 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Usj! Har han egentlig noen gode sider? Han virker som en utrolig negativ type som hater livet. Misliker slike folk sterkt - og det tror jeg de aller fleste gjør også... Spyttet han virkelig i drinken til en kar?! Ahaha! Det er så feigt! Jeg har ikke ord en gang... For en liten, feig drittsekk du har funnet deg. Har egentlig ikke noe råd til deg. Måtte bare lufte frustrasjonen jeg fikk av å lese om han. Latterlig. 8 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Det er ikke noe å ta opp. Fyren er ikke noe å samle på. Du har to typer mennesker, folk som hevner seg og folk som ikke gjør det. Han kommer til å hevne seg på deg også før eller senere, hvis du ikke tar avstand. 5 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Jeg lar meg aldri slutte å imponere over hva slags rævhøl kvinner og menn lurer på om de skal være sammen med. Her er det jo null og niks å lure på. Fyren er ikke til å samle på og et liv som evig singel er å fortrekke over han her. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Nå har jeg vært veldig satt ut av det han gjorde og fokuserte på det jeg har tenkt over siden det skjedde, han har jo gode sider, det var derfor jeg ble sammen med han. Det er dette med sinnet hans som gjør meg veldig usikker på han. Det om radioen og faren hans, han kunne kalt faren sin idiot men mer på sånn halvveis humoristisk måte, men han kaller spesielt faren sin for slike ting veldig ofte som ikke gjør det veldig morsomt. Jeg har aldri oppfattet han som en fyr som hater livet og misliker alle, jeg synes bare han slenger slike uttrykk rundt seg altfor mye. Han er veldig godt likt av alle vennene mine og snakker masse med alle på fest, kanskje litt for høyt og for mye, på en sånn måte at han veldig gjerne vil at alle skal høre han og like han. Men det er veldig fint å lese det dere skriver, for det viser at jeg ikke er helt rar som synes det var ekkelt gjort av han. Man gjør ikke noe sånt mot noen, uansett hvor mye man misliker dem.- Jeg spurte han også hva foreldrene hans syntes om det og de syntes det var morsomt! Det med hevn på meg begynte jeg å tenke på også... Han sier at han aldri ville delt nakenbilder av meg, men dette har virkelig fått meg til å tvile på om jeg bør stole på det..? Anonymous poster hash: f1873...0aa Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 "Han har jo gode sider"? Du trenger ikke si sånt om folk du vil ha noe med å gjøre. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Skrev det siden G27 skrev "har han egentlig noen gode sider?", hehe. Men ja, jeg forstår hva du mener. Selv om spyttingen i glasset kan bli sett på en "småting", noen synes tydeligvis det også er morsomt (foreldrene hans), men det sier mye om hvordan han handler når han er sint/irritert. Anonymous poster hash: f1873...0aa Lenke til kommentar
guest_anon Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Høres ut som en ganske usivilisert fyr og en enda mer usivilisert familie. Nå skal ikke familien hans spille noen rolle for deg egentlig men.... det høres ut som han er veldig hevngjerrig, noe jeg ser på som veldig dårlig egenskap. Samtidig som han er veldig korttenkt, gjør drøye ting raskt uten å tenke på det, sier ting om folk.... hmm... hva tror du han vil si om deg dersom dere får dårlige tider noen gang? nakenbilder MÅ DU IKKE FINNE PÅ å sende til en sånn fyr, håper for din del at du ikke allerede har gjort det :/ hadde jeg hatt konstant angst! Endret 6. mai 2016 av guest_anon 4 Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Her er det bare et tips som vil funke. Slå opp med han. Denne fyren er ingenting å spare på. 3 Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Tenk deg godt om, er dette en person du vil skal være far og forbilde for dine barn i fremtiden? 3 Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Han skal ha noen satans gode sider for å gjøre opp for at han spytter i drinken til noen. Og om en av dem er at han snakker høyt og mye på fest... Jaja, folk er virkelig forskjellige her i verden. 6 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Hva er det med endel kvinner som faller for og holder seg med drittsekker? Pakk sakene dine og finn deg en skikkelig mann. Endret 6. mai 2016 av LarZen 4 Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 "Ja, men han er jo egentlig snill og god når jeg har ham på tomannshånd…" Har tanken slått deg at hvis han er helt annerledes når han er på tomannshånd med deg enn han er rundt alle andre, at det er sånn han er rundt alle andre han egentlig er, men mens han er med deg så endrer han seg? Fordi det er noe han prøver å oppnå med deg? 2 Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Dette er ikke noe å lure på. Høres ut som et tidsspørsmål om når han kommer til å bli voldelig mot deg, TS. Og sjansen for at han hevner seg på deg etter du har slått opp er enorm. 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Det er veldig barnslig oppførsel. Oppfører han seg slik nå, kan vi jo bare spekulere i hva han gjør når han har en god grunn til å bli sint. Og du bør ikke regne med at du slipper noe billigere unna når du avslutter forholdet eller av andre grunner irriterer ham. Han er sikkert like jævig mot deg som mot alle andre bak ryggen din allerede nå. Kom deg bort fortest mulig. 1 Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Dette er temmelig barnslig oppførsel. Hvor gammel er han? Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Det er ikke noe å ta opp. Fyren er ikke noe å samle på. Du har to typer mennesker, folk som hevner seg og folk som ikke gjør det. Han kommer til å hevne seg på deg også før eller senere, hvis du ikke tar avstand. Er det noe galt i å hevne seg, sånn generelt sett? Lenke til kommentar
BadCat Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Det er dumt da det skaper mer elendighet. I livet har man to valg, man kan forbedre eller forverre nåværende situasjon. Hevn havner i kategorien å forverre situasjonen. 1 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Det er dumt da det skaper mer elendighet. I livet har man to valg, man kan forbedre eller forverre nåværende situasjon. Hevn havner i kategorien å forverre situasjonen. Ja elendighet for den som skapte det først. ikke meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå