Kimble Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Jeg har alarm fra Sikkerhetsgruppen Nordstrand og selvfølgelig en del sensorer spredt rundt i huset. Det hadde vært veldig kjekt å kunne integrere med disse sensorene som allerede er på plass, men Visonic har selvfølgelig lite eller ingen relevant informasjon på nettsiden deres (antar at de bare er interessert i å selge fullstendige alarmsystem). Finnes det en usb dingseboms som lar meg lytte på trafikken fra sensorene som er knyttet til alarmanlegget? Noen som har erfaring med dette fra før? Lenke til kommentar
Oyvind- Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Slenger meg på denne, men nå også for Sector Alarm. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 @Kimble: Er det trådløse sensorer? @Oyvind-: Hvilken alarm har du fra Sector Alarm? Lenke til kommentar
Oyvind- Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 @Oyvind-: Hvilken alarm har du fra Sector Alarm? Har Sectors nyeste system, Domonial Lenke til kommentar
Kimble Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 @Kimble: Er det trådløse sensorer? @Oyvind-: Hvilken alarm har du fra Sector Alarm? De er trådløse ja. På nettsiden skryter produsenten av aes kryptering og frekvenshopping som får meg til å tenke at det ikke er trivielt å lytte inn.. Lenke til kommentar
GeneralVirus Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Da vet jeg ikke, mulig andre her vet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå