Enilel Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hei, jeg selger denne selvbygde stasjonære pcen på finn. Selv så opplever jeg prisen som god, men hva tenker dere? Bare si ifra om noen er interesserte Link finner du her : http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=74362162 Lenke til kommentar
Tobeass Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Syns den ser ut til å være veldig rettferdig priset i forhold til annet overpriset piss man finner på Finn. Lenke til kommentar
Enilel Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Så bra. Jeg vurderer jo om det er mer å tjene om jeg selger alt løst, men er veldig usikker. Tar gjerne imot innspill. Lenke til kommentar
Emile the rat Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Selger man to 970 kort på brukeren kan man lett tjene 5k om noen er ute etter SLI oppgradering, men min erfaring er at det letteste er å samle alt samlet, så slipper du å brenne inne med noe. Prisen ser veldig bra ut, men jeg ville nok ikke gått så mye ned i pris om jeg var deg da dette ser ut som en veldig stabil og god PC Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå