Zer0z Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 jeg har tenkt meg vannkjøling til CPU N-Brige Vga så hadde jeg tenkt at vannet skulle gå i denne rekkefølge?..... Tank-->pumpe-->CPU--->North Brige---> VGA --->RADiator--->Tank er dettte bra eller har dere noen andre forslag til bedre kjøling? Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Rekkefølgen ser fin ut den. Det var ein diskusjon på dette og konklusjonen var vel at rekkefølge hadde lite å sei. Lenke til kommentar
Daron Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Eneste som kan ha litt å si er vel at noen mener at det er best at vannet går fra pumpe til radiator så til diverse blokker og tilbake i tanken.. Da får man vannet så kaldest som mulig før de kommer til blokkene dine.. Hvor mye man tjener på det vet jeg ikke.. Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Rekkefølge har minimalt å si.. men sånn her er bra: tank - pumpe - radiator ------------- der hvor alle de ---- er skal vannblokkene være. den som du prioriterer mest setter du først. Endret 22. november 2003 av jonas22282460 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå