Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Kielferga passerer Dyna Fyr - 2 bilder Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Jo, jeg har reist til Kiel og tilbake med en av de mest moderne av disse med egen shopping gate der noen rom har balkong inn mot gata husker jeg før det ble litt for mange øl på en pøbb på vei nedover. Fant visst lugaren for egen maskin, men kjerringa holdt hva vet jeg - en velfortjent skjennepreken dagen derpå før landgang i Kiel. Turen hjemover ble atskillig roligere må vite. Roar. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Jo, jeg har reist til Kiel og tilbake med en av de mest moderne av disse med egen shopping gate der noen rom har balkong inn mot gata husker jeg før det ble litt for mange øl på en pøbb på vei nedover. Fant visst lugaren for egen maskin, men kjerringa holdt hva vet jeg - en velfortjent skjennepreken dagen derpå før landgang i Kiel. Turen hjemover ble atskillig roligere må vite. Roar. Så har du i alle fall minner fra turen ! Skj Lenke til kommentar
sussss Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Ja der er da vist nok plads til mange mennesker..flot skib..vh Suss Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Flotte bilde Ragnar av flott skip M v h Leif Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Fine bilder av fin båt. Er noe annet enn Holger Danske/holder kanskje dette. Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Ja der er da vist nok plads til mange mennesker..flot skib..vh Suss Flott skip, og den passerte veldig nær Dyna Fyr. Takk for din kommentar. Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Flotte bilde Ragnar av flott skip M v h Leif Takker din kommentar Leif ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Mektig båt dette Hei, og takk for tilbakemeldingen ! Skj Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Fine bilder av fin båt. Er noe annet enn Holger Danske/holder kanskje dette. Mvh Fredrik Selv om den har vært i trafikk noen år nå, så er det en velutstyrt båt/ferge. På Dyna Fyr hvor jeg oppholdt meg kom den kloss innpå ved passering, å ta bilder var jo en selvfølge. Takker for din hyggelige kommentar. Skj Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Flotte bilder , flott skute i fin positur . Ser det reklameres stadig for denne på tv . Mvh Alec Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Flotte bilder , flott skute i fin positur . Ser det reklameres stadig for denne på tv . Mvh Alec Takk for din kommentar ! Skj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg