TheodorBjork Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Er det mulig å kjøpe ny dør til et kjøkkenskap fra IKEA? Selger de reservedeler på ikea? Døren til "skapet" under vasken har en del vannskader og lurer på hva vi kan gjøre for å fikse dette...(Kan evt pusse den ned og male på nytt, men det er litt slitt å finne rett farge på malingen.)Hjelp. Endret 6. mai 2016 av TheodorBjork Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Dører selges separat på Ikea så om dette ikke er en utgått serie så får du tak i ny. Å pusse ned disse spondørene til Ikea kan jeg aldri tenke meg vil bli noe særlig bra (med mindre du ikke får tak i ny og det er ditt eneste alternativ). Lenke til kommentar
Tastaturskriver Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Ikea endret kjøkkenmodellene sine for tre år siden, dvs. at har man et eldre kjøkken er det ikke bare å stikke innom Ikea og røske med seg en skapdør. Kikker du her står det at de tilbyr ettersalg frem til 1. august i år. Endret 7. mai 2016 av tommelfingerregel2 Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Når det gjelder maling så vil en faghandel for maling ha utstyr til å måle fargen med. Jeg har selv gjort dette på mitt kjøkken, der jeg har blanding av nye IKEA skuffer/skap og gamle skap som jeg malte. Tok bare med meg et skuffefrontstykke og jeg fikk blandet maling som er så nær at det nesten er umulig å se forskjell. Men glansgrad kan være litt problematisk. Ellers som nevnt ovenfor, løse skapdører til eldre IKEA kjøkken kan man ennå få tak i. Koster vel en 350 - 500 kr pluss frakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå