Andreas Bjørnbekk @Gamer Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Silkemyke bevegelser, vakker grafikk og krav om taktiske beslutninger gjør Paragon verdt tiden din.SNIKTITT: Paragon Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Ser at det også komemr til PC:) Jeg prøvde Overwatch men syntes det er dritkjedelig (selv om kvalitet osv er 100% perfekt) så jeg tenkte at kanskje paragon er noe for meg:) APB, the divison og wow spiller:) 1 Lenke til kommentar
OneUp Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Minner en del om Smite, som allerede har et stort publikum på sine competative kamper, problemet deres er at de har låst seg til å bare bruke guder som spillkarakterer. Paragon har litt mer frihet til å lage helter. Liker grafikken og omgivelsene mye bedre i Paragon også, har potensiale til å bli stort ? Dette skal jeg uten tvil prøve! 1 Lenke til kommentar
xTheImp Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Paragon har blitt mitt nye go-to-spill siden mars, og må si at spillet så langt er fantastisk bra! De slipper ut en ny hero hver tredje uke, og kommer gjevnlig med oppdateringer. De har fortsatt endel å jobbe med når det gjelder balanserte kamper, men det kommer nok på plass etterhvert. Lenke til kommentar
Eponyx Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Overwatch en MOBA klone? Det er vell heller en CS klone. Blizzards MOBA er Heroes of the storm. Endret 6. mai 2016 av Eponyx Lenke til kommentar
Avean Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Jeg er egentlig ikke superfan av Moba men dette her var amazing. En ting er det visuelle, men animasjonene og abilitiene man har på hver enkelt er dritkult.Dette og Overwatch tror jeg kommer til å bli heftig stort i hver sin sjanger. Lenke til kommentar
growmass Skrevet 16. juni 2016 Del Skrevet 16. juni 2016 Har spilt paragon en del nå og synes det er svært underholdende, veldig godt balanserte lag som regel. Noen som spiller og trenger en teammate? Legg til Olsenios Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. juni 2016 Del Skrevet 20. juni 2016 Overwatch og Paragon er egentlig ikke sammenlignbare med unntak av at noen av heltene har lignende design. Hvor Overwatch er siste skudd på "Team Fortress"-stammen av rollebaserte skytespill er Paragon et klassisk MOBA i tredjeperson. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå