eriknor Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 BIF (Birds in flight) Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Ikke så mye biff på den der så da er det vel like greit at du bare brukte kamera på'n. Litt gjengrodd i det sorte, men separat lysning kan jo like gjerne hente ut grums som detaljer, men jeg ville prøvd for å se hva som skjedde. Et par hvite flekker under vingen til venstre i bilde kunne godt får smake kloner. Ellers sitter skarphet og farger noe som henter fine detaljer i bryst og en ving. Roar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Flott serie av fugler i flukt , her var det vanskelig å velge så jeg tar hele pakka . Mvh Alec Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Takk for tilbakemeldingene. Roar: Det er ingen områder som er gjengrodd ( som jeg definerer som uten detaljer), så litt lysning vil nok få frem detaljer. Hva man ser, er nok litt avhengig av skjermen man bruker også. De hvite feltene er dråper, men kun 2 ble nok hverken fisk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg