Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hus i Ålesund III Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Dette huset ligger faktisk bare et lite steinkast fra funkisboligen jeg hadde som nr. 1 i denne serien. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Ja, vi ser jo at damen satt på kvisten da bildet ble tatt. Det hadde vel ikke blitt sett på med blide øyne hvis du hadde begynt å knekke kvister før eksponering så da får vi vel bare overse dem. Heller ikke jeg ville forsøkt meg på den største til venstre - de tre andre muligens. men det har jo liten hensikt når den største og værste blir igjen. Fint utsnitt og komp med gammelt og nytt. Roar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Ja, vi ser jo at damen satt på kvisten da bildet ble tatt. Det hadde vel ikke blitt sett på med blide øyne hvis du hadde begynt å knekke kvister før eksponering så da får vi vel bare overse dem. Heller ikke jeg ville forsøkt meg på den største til venstre - de tre andre muligens. men det har jo liten hensikt når den største og værste blir igjen. Fint utsnitt og komp med gammelt og nytt. Roar Nei, det var ikke så lett å få gjort noe med dette bildet, men det røde huset er så søtt at det måtte jo få bli med i samlinga. Tusen takk for kommentar Roar! Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Har begitt meg ut på kloning under lignende forhold, nesten umulig å dette til å bli helt rent, så kvisten får være der. Det røde huset skiller seg kledelig ut i miljøet der. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Har begitt meg ut på kloning under lignende forhold, nesten umulig å dette til å bli helt rent, så kvisten får være der. Det røde huset skiller seg kledelig ut i miljøet der. Mvh Ragnar Nei, ingen vits i å kaste bort tid på å prøve en gang. Huset står nå der, kanskje bedre å ta en ny tur og finne en bedre vinkling på det hele. Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Det røde huset redder bildet,men kanskje du skulle ha funnet et bedre ståsted. Rent komposisjonsmessig er det jo bra, men den nevnte kvisten er litt forstyrrende.. Mvh Fredrik 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Det røde huset redder bildet,men kanskje du skulle ha funnet et bedre ståsted. Rent komposisjonsmessig er det jo bra, men den nevnte kvisten er litt forstyrrende.. Mvh Fredrik Du har helt rett, jeg skal gjøre flere forsøk, men akkurat der og da følte jeg at dette var det beste. Men jeg skal definitivt prøve igjen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Flott fanget , sussss fikk det røde trehuset han etterspurte . Det er så mye snakk om kloning her , men det hadde jo gått an å beskjære det i stedet . Mvh Alec Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Flott fanget , sussss fikk det røde trehuset han etterspurte . Det er så mye snakk om kloning her , men det hadde jo gått an å beskjære det i stedet . Mvh Alec Hei Alec! Det har du så evig rett i! Av og til har vi mennesker det slik at vi tenker altfor vanskelig! Takk for finfin tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg