Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Tykk og dom og deilig Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Jeg tror faktisk jeg likte best hu med stilken i kjeften jeg, med V1 som en god nummer to. Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Portrett med karakter. Tenker særlig på V1, suverent utført fotoarbeid. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hei, Roar. Overvekt har vært et betydelig helseproblem i USA i flere tiår, og en tilsvarende "fedmeepidemi" er nå i ferd med å bre seg i Europa, også. Sørøstasiatiske mennesker har tradisjonelt vært slanke, men dine bilder viser at dette ikke er er riktig, - de fire avbildede kvinnene er betydelig overvektige. Det er fine portretter alle fire, men skulle jeg rangert dem, ville listen se slik ut: Versjon 1 (best), deretter versjon 2, versjon 4 og versjon 3. M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Hei, Roar. Overvekt har vært et betydelig helseproblem i USA i flere tiår, og en tilsvarende "fedmeepidemi" er nå i ferd med å bre seg i Europa, også. Sørøstasiatiske mennesker har tradisjonelt vært slanke, men dine bilder viser at dette ikke er er riktig, - de fire avbildede kvinnene er betydelig overvektige. Det er fine portretter alle fire, men skulle jeg rangert dem, ville listen se slik ut: Versjon 1 (best), deretter versjon 2, versjon 4 og versjon 3. M v h Albert. Tror nok overvekt er et betydelig problem i Goa i India også. Husk de lever jo stort sett av ris som er noe av det mest fetende da det er en kornsort hvis ris kan regnes som korn med masse karbo. Roar Lenke til kommentar
Fredrik N. Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Supre bilder av frodige damer. Alle var fine så jeg tar alle! Mvh Fredrik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg