Emmerhofferen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Hei, tenker på å kjøpe ny tv i nærare framtid, eg hadde egentlig sett for meg den nye 60" til samsung, som er 7 serie SUHD med full støtte for HDR(1000 nit), 10bit panel og den er flat! Er ikkje så godt å sei noko om denne tven då det ikkje har dukka opp testar så eg veit egentlig ikkje noko om denne tven, men ifølge specsa virka den midt i blinken for meg. Men så såg eg at dustin home har 65JS9005 på tilbud til 20990,- dette er ca. samme pris som UE60KS7005 https://www.dustinhome.no/product/5010885287/ue65js9005q-65-led-4k-curved Dette er jo ein toppmodell frå i fjor som kosta 50000,- !! når den blei lansert. Vil dette vær eit bedre / lurare kjøp? TVen skal brukast hovudsaklig til film / seriar. Er ute etter ein framtidsrettet tv, då eg ikkje skifter ofte. Tven eg har no er ein samsung le46a558 frå 2008. Nokon innspill? Veldig usikker på kva tv eg skal gå for.... Endret 6. mai 2016 av Emmerhofferen Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Personlig ville jeg gått for 9-serien, selv om det er fjorårets modell Har ikke testet denne selv, men skal være veldig godt bilde på denne Lenke til kommentar
Emmerhofferen Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Heller mest mot 9 serien sjølv, får gå i tenkeboksen! :-) Fleire som har synspunkter!? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå