Albert Andersson Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Toppdykker ... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Bruvik Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Meget severdig og flott utført ! Mvh. Magnar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Meget severdig og flott utført ! Mvh. Magnar Hei, Bruvik. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Blir vel vanskelig å plukke fram negativfingeren her for mitt ønske om ørlite mer luft til venstre teller vel ikke i så måte. Jeg har en dvergslektning av denne fra India, men vet ikke om den er presentabel nok til å vises her. Roar Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Blir vel vanskelig å plukke fram negativfingeren her for mitt ønske om ørlite mer luft til venstre teller vel ikke i så måte. Jeg har en dvergslektning av denne fra India, men vet ikke om den er presentabel nok til å vises her. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding ! Ditt ønske om ørlite mer luft til venstre teller så absolutt, - takk for godt råd ! Det ville vært svært interessant å se den eksotiske minislektningen til toppdykker'n ! M v h Albert. Endret 6. mai 2016 av Albert Andersson Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Ser ut til at DX formatet gir like god kvalitet som FX format. Et flott portrett av toppdykkeren. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hei Albert. Kæmpeflott bilde av toppdykker, skäggdopping, great crested grebe En flott fugel, som deet vhær mange av i Skåne Jeg er hedig, at få ha den flott horndykkeren i våtmarken her, dette året tre par Venter nå på unger, som det blitt dem senaste fem årene God helg ! M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Ser ut til at DX formatet gir like god kvalitet som FX format. Et flott portrett av toppdykkeren. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, - ved å stille kameraet i DX-modus, øker objektiv-brennvidden med 50 %, uten at bildekvaliteten blir redusert i nevneverdig grad. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Hei Albert. Kæmpeflott bilde av toppdykker, skäggdopping, great crested grebe En flott fugel, som deet vhær mange av i Skåne Jeg er hedig, at få ha den flott horndykkeren i våtmarken her, dette året tre par Venter nå på unger, som det blitt dem senaste fem årene God helg ! M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Hekker horndykkeren så langt nord, - det visste jeg ikke ! Ha en riktig god helg ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hei Albert. Kæmpeflott bilde av toppdykker, skäggdopping, great crested grebe En flott fugel, som deet vhær mange av i Skåne Jeg er hedig, at få ha den flott horndykkeren i våtmarken her, dette året tre par Venter nå på unger, som det blitt dem senaste fem årene God helg ! M v h Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Hekker horndykkeren så langt nord, - det visste jeg ikke ! Ha en riktig god helg ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Blev også en overraskelse før meg, at horndykkeren kom hit og hekket så langt nord og nå tre par Det førsta paret kom i 2010 Er videre, et par sangsvane som har byggt reir og noen brunnakkker, toppender, sivspurv, rødstillk og som altid " all over " stokkender, i våtmarken Venter på blåstrupen som kommer snart i mai måned M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Hei Albert. Kæmpeflott bilde av toppdykker, skäggdopping, great crested grebe En flott fugel, som deet vhær mange av i Skåne Jeg er hedig, at få ha den flott horndykkeren i våtmarken her, dette året tre par Venter nå på unger, som det blitt dem senaste fem årene God helg ! M v h Leif Hei, Leif.Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Hekker horndykkeren så langt nord, - det visste jeg ikke ! Ha en riktig god helg ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Blev også en overraskelse før meg, at horndykkeren kom hit og hekket så langt nord og nå tre par Det førsta paret kom i 2010 Er videre, et par sangsvane som har byggt reir og noen brunnakkker, toppender, sivspurv, rødstillk og som altid " all over " stokkender, i våtmarken Venter på blåstrupen som kommer snart i mai måned M v h Leif Hei, igjen, Leif. Når det gjelder utvalg av spennende fuglearter i nærmiljøet, er du heldigere enn de fleste ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 7. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 7. mai 2016 Nydelig, av dykkeren! Hei, Smort1. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, toppdykker er en praktfull fugl ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg