Gå til innhold

Toppdykker ... .

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir vel vanskelig å plukke fram negativfingeren her for mitt ønske om ørlite mer luft til venstre teller vel ikke i så måte.

Jeg har en dvergslektning av denne fra India, men vet ikke om den er presentabel nok til å vises her.

Roar

Hei, Roar.

Tusen takk for hyggelig og konstruktiv tilbakemelding !

Ditt ønske om ørlite mer luft til venstre teller så absolutt,

- takk for godt råd !

Det ville vært svært interessant å se den eksotiske minislektningen til toppdykker'n !

M v h

Albert.

Endret av Albert Andersson
Lenke til kommentar

Hei Albert.

Kæmpeflott bilde av toppdykker, skäggdopping, great crested grebe :thumbup: En flott fugel, som deet vhær mange av i Skåne :) Jeg er hedig, at få ha den flott horndykkeren i våtmarken her, dette året tre par :) Venter nå på unger, som det blitt dem senaste fem årene :)

​God helg !

M v h

Leif :cool:

​ ​  ​

Lenke til kommentar

Ser ut til at DX formatet gir like god kvalitet som FX format. Et flott portrett av toppdykkeren.

Mvh Ragnar

Hei, Ragnar.

Mange takk for hyggelig tilbakemelding !

Ja, - ved å stille kameraet i DX-modus, øker objektiv-brennvidden med 50 %, uten at bildekvaliteten blir redusert i nevneverdig grad.

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei Albert.

Kæmpeflott bilde av toppdykker, skäggdopping, great crested grebe :thumbup: En flott fugel, som deet vhær mange av i Skåne :) Jeg er hedig, at få ha den flott horndykkeren i våtmarken her, dette året tre par :) Venter nå på unger, som det blitt dem senaste fem årene :)

​God helg !

M v h

​ ​  ​

Hei, Leif.

Tusen takk for hyggelig tilbakemelding !

Hekker horndykkeren så langt nord, - det visste jeg ikke !

Ha en riktig god helg !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar

Hei Albert.

​God helg !

M v h

​ ​  ​

Hei, Leif.

Ha en riktig god helg !

M v h

Albert.

Hei igjen Albert.

Blev også en overraskelse før meg, at horndykkeren kom hit og hekket så langt nord  :) og nå tre par :) Det førsta paret kom i 2010 :) Er videre, et par sangsvane som har byggt reir og noen brunnakkker, toppender, sivspurv, rødstillk og som altid " all over " stokkender, i våtmarken :) Venter på blåstrupen som kommer snart i mai måned :)

M v h

​ ​

Lenke til kommentar

Hei Albert.

​God helg !

M v h

​ ​  ​

Hei, Leif.

Ha en riktig god helg !

M v h

Albert.

Hei igjen Albert.

Blev også en overraskelse før meg, at horndykkeren kom hit og hekket så langt nord  :) og nå tre par :) Det førsta paret kom i 2010 :) Er videre, et par sangsvane som har byggt reir og noen brunnakkker, toppender, sivspurv, rødstillk og som altid " all over " stokkender, i våtmarken :) Venter på blåstrupen som kommer snart i mai måned :)

M v h

​ ​

Hei, igjen, Leif.

Når det gjelder utvalg av spennende fuglearter i nærmiljøet, er du heldigere enn de fleste !

M v h

Albert.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...