skravlekaspar2000 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Hei alle i hopa. Jeg har just nylig begynt å titte litt på denne siden, og det er en del interessant å lese - lærer en del. MEN: et stort irritasjonsmoment er at det er en del folk som åpenbart har kjøpt løsninger de ikke skjønner noe av, og som dermed skriker "føkkings ngt/telenor/kvalito/hvemsomhelst" i tilfeller der isp ikke kan klandres for 'feilen'. Typisk eksempel er 'port-forwarding' problemer pga. NAT. Det er ikke NGT sin feil at du ikke kan bruke 'active-mode' i DC++, det er ikke NGT sin feil at du ikke skjønner hvordan lokalnettet ditt fungerer. Forslaget er dermed - det burde bli laget en sticky-post hvor det linkes til løsninger på vanlige problemer, slik at støyen pga. 'dumb user at terminal' reduseres. Når det samtidig klages i samme forum over at responstiden på brukerservice er lav, skyldes vel nettopp det at ispene oversvømmes av spørsmål fra forbrukere som ikke skjønner hva de har kjøpt. Mulig de har seg selv å klandre - de burde sagt noe slikt som - hvis du bruker internett-tilkoblingen din til mer enn en pc, har xx ingen support-rettigheter. Det er ok å være ignorant, men det er ikke ok å bli forbannet på andre fordi du er ignorant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå