Gintoki Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 For ser ut til at elkjøp og komplett er ganske ribba for gaming laptoper nå om dagen. Lenke til kommentar
Professor Balthazar Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Dem kommer hele tiden. Alltid noe nytt på markedet. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Det må vel bli når de første laptopene med pascal skjermkort kommer? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Tar vell ofte litt tid før pascal kommer med XXXXm?Så vidt jeg vet har det værtfall tatt litt lenger tid enn de de vanlige skjermkortene Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Tar vell ofte litt tid før pascal kommer med XXXXm? Så vidt jeg vet har det værtfall tatt litt lenger tid enn de de vanlige skjermkortene Jupp, er ca hvor lenge etter den nye generasjonen med m skjermkort jeg lurer på for eksempel, hvor lenge etter lansering av 900 serien tok det før m brikkene kom? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 https://en.wikipedia.org/wiki/GeForce_900_series#ProductsOm man sammenligner 970 og 980 mot 970m og 980m, så var det faktisk bare 3 uker unna, men så skal jo produsentene også lage til en bærbar PC med dette innebygd, så i realitet tar det kanskje lenger tid enn kun 3 uker?Vanskelig å si Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 12. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 12. mai 2016 Jupp, for skal selge min surface pro 4, slenge med skattepengene å kjøpe en pascal gaming laptop isteden. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 12. mai 2016 Del Skrevet 12. mai 2016 Tror nok Multicom vil være først ute med nye maskiner her i landet. går sikkert an og maile og spørre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå