zeebra Skrevet 10. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 10. juni 2016 Håper virkelig zlatan og co. ryker tidlig. Hovne svensker er det verste. Tyskland vinner maskinmezzersmith. Hvorfor det? Som Nordmenn (og Dansker) bør vi jo heie på Island og Sverige siden vi selv ikke er med. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 10. juni 2016 Del Skrevet 10. juni 2016 Holder med Island men ikke Sverige. Liker ikke hvis svenskene gjør bedre enn oss. Det er mer konkurrenter på en måte. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 11. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2016 Nja, konkurrenter er det ikke akkurat lenger. Når vi er såpass overlegne på ski, og Sverige er relativt dårlige i forhold til hva de kan være, så er vel det nok? Da er det vel ok om det gjør det greit i fotball, selv om det er lite sannsynlig. Jeg heier også mer på Island Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 14. juni 2016 Del Skrevet 14. juni 2016 Tror det kan bli Portugal denne gang. Ser det for meg. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 15. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2016 Hadde vært herlig for Ronaldo.. Men om Portugal skal vinne må Ronaldo spille på sitt aller beste og virkelig være kaptein på laget og virkelig ønske å vinne turneringen.. Jeg vet ikke.. Men Belgia fikk jeg bekreftet som jeg sa, at de ikke er noe favoritt. Da måtte de ha vunnet mot Italia. Blir spennende å se hvor mye EM favoritt Frankrike vinner idag og på hvilken måte de gjør det, mot lille Albania. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 16. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2016 Frankrike var svake mot Albania. Et dårlig tegn eller vil laget løfte seg i finalespillet? Lenke til kommentar
Maefteda Skrevet 21. juni 2016 Del Skrevet 21. juni 2016 Har tatt litt råsjans og veddet på Kroatia som vinner og Giroud som toppscorer. Har mer tro på den siste. Annet: Frankrike vinner England kommer maks til kvartfinalen Belgia ryker tidligere enn antatt, taper vel 1-0 mot Italia i gruppa Kroatia vinner gruppa og sender Spania i den vanskelige delen av sluttspillet Portugal slår ut en av favorittene, men vinner ikke Giroud toppscorer Payet turneringens beste spiller og blir dessverre solgt til en storklubb i etterkant Ser bra ut så langt... 1 Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 21. juni 2016 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2016 Hehe, er den redigert i etterkant eller noe? Lenke til kommentar
uGn Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Setter en 50lapp på Island! Selv om de har en -meget- tøff vei å gå! ;D Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. juni 2016 Del Skrevet 27. juni 2016 Setter en 50lapp på Island! Selv om de har en -meget- tøff vei å gå! ;D Det skal være fysisk umulig Lenke til kommentar
Tom22 Skrevet 30. juni 2016 Del Skrevet 30. juni 2016 Det er synd at Sverige tapte og gikk ut. Jeg holder med dem hele tiden Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 1. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2016 (endret) Belgia og Wales er store underdogs. Wales faktisk? Herlig at du plasserte Wales som outsider før EM. Det var veldig bra vurdert! Endret 1. juli 2016 av zeebra Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Wales - Frankrike i finalen, Wales vinner. Lenke til kommentar
Jakobk Skrevet 1. juli 2016 Del Skrevet 1. juli 2016 Det er Italia som er laget! Får håpe de ikke får gult på noen stoppere + De Rossi mot Tyskland. Trist at ikke Marchisio og Verratti er med, begge hadde nok gått rett inn i laget. Lenke til kommentar
aomt Skrevet 2. juli 2016 Del Skrevet 2. juli 2016 Belgia og Wales er store underdogs. Wales faktisk? Herlig at du plasserte Wales som outsider før EM. Det var veldig bra vurdert! Mente som "dark horse", egentlig. Altså, ikke de største laga, som kan faktisk vinne. For å kalle Belgia for underdog er vel litt feil? Så ja, bytt "underdog" med "dark horse", så gir hele posten min mye mer mening. Lenke til kommentar
zeebra Skrevet 2. juli 2016 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2016 Wales har gode muligheter til å avansere til finalen med mindre Portugal skjerper seg. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-245639 Skrevet 6. juli 2016 Del Skrevet 6. juli 2016 Håper at Frankrike eller Tyskland latterliggjør Portugal i finalen. Helst Tyskland, men mye tyder på at det er Frankrike får æren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå