rajiv Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 HeLLO! Check this out: http://www.redet-home.tk Linken over er linket til min hjemmeside. Jeg vil gjerne at dere skriver i gjesteboken om hva dere synes om min hjemmesiden:) GL & HF! Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 okei. > i det siden loadet hadde jeg store forhåpninger. de ble nesten innfridd. >likte ikke den blå boksen med tall ved siden av. hvis det er en besøksteller så må du få tak i en tekstbasert. >ellers en veldig enkel side designmessig. kunne kanskje lagt til noen flere farger, se colormatch >noe grafisk øverst på siden i form av en header hadde gjort seg. lurer på om det var stilig med bare tekst, men litt grafik hadde ikke skadet. > den nederste tabellen som bare inneholder "made by" og "hosted by" bør gjøres kortere.. du bør kanskje vurdere om du bare skal holde deg til ett språk. hva står forresten "GL & HF" for? tror jeg likte siden egentlig. men litt å fikse på. kanskje litt kjedelig med svarte rammer. Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hva står forresten "GL & HF" for? Det står for Good Luck and Have fun! Det blir som oftest brukt i spill... For eksempel når du spiller Warcraft III så før hver runde sier du GL HF til motstanderen... Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 oh, lærte noe nytt i dag og da :-) Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Alt for altfor mørkt..... Dessuten burde du få til en banner, samt mouseover på linkane i menyen... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 MØRK Kan nesten garantere at den blir fullstendig uleselig på skolen der vi har noen gamle vrak av noen skjermer... Lenke til kommentar
rajiv Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 HeLLO! Takk for all hjelpen... Trenger litt hjelp med mouseover.... noen eksempler på HTML-koder? GL & HF Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 > ekstremt vondt å lese den svarte fonta på svært mørk bakgrunn > litt kjedelig. ingen spennede farger > cutout i photoshop på portrettet ditt? javel, jeg er ikke imponert. fargene passer ikke spesielt godt til det grå > skulle gjerne vært litt oversiktlig > Wanted: Grafikk! hvor er det? Lenke til kommentar
ripset Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Way to dark, man :ide: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå