Gå til innhold

Netteier har ikke sendt meg papirer for å bytte strømleverandør

Gjest medlem-329093

Anbefalte innlegg

Gjest medlem-329093

Jeg har akkurat flyttet og netteier på nytt bosted har ikke sendt meg papirer for å bytte strømleverandør ennå, det har nå gått et par uker siden jeg overtok boligen. Dette irriterer meg. Jeg betaler i mellomtiden dyr nødstrøm til netteiers priser. Netteier er langt ifra billigste på strøm i landet.

Det jeg lurer på da, er: Risikerer jeg å betale to forskjellige leverandører hvis jeg finner en strømleverandør på internett som jeg tegner abonnement hos uten å vente på papirene?

Hva foreslår dere at jeg bør gjøre?

TILLEGG: Det er automatisk måleravlesning på sikringsskapet i boligen så jeg trenger vel ikke oppgi målerstand?

Endret av medlem-329093
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har akkurat flyttet og netteier på nytt bosted har ikke sendt meg papirer for å bytte strømleverandør ennå, det har nå gått et par uker siden jeg overtok boligen. Dette irriterer meg. Jeg betaler i mellomtiden dyr nødstrøm til netteiers priser.

I mitt distrikt er det mitt eget ansvar å sørge for dette. Skjemaet lastes ned fra leverandørens nettside og sendes tilbake på epost. Du skal selvsagt slippe å betale dobbelt uansett!

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...