Gjest medlem-329093 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Jeg har akkurat flyttet og netteier på nytt bosted har ikke sendt meg papirer for å bytte strømleverandør ennå, det har nå gått et par uker siden jeg overtok boligen. Dette irriterer meg. Jeg betaler i mellomtiden dyr nødstrøm til netteiers priser. Netteier er langt ifra billigste på strøm i landet. Det jeg lurer på da, er: Risikerer jeg å betale to forskjellige leverandører hvis jeg finner en strømleverandør på internett som jeg tegner abonnement hos uten å vente på papirene? Hva foreslår dere at jeg bør gjøre? TILLEGG: Det er automatisk måleravlesning på sikringsskapet i boligen så jeg trenger vel ikke oppgi målerstand? Endret 5. mai 2016 av medlem-329093 Lenke til kommentar
BIGG Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Jeg har akkurat flyttet og netteier på nytt bosted har ikke sendt meg papirer for å bytte strømleverandør ennå, det har nå gått et par uker siden jeg overtok boligen. Dette irriterer meg. Jeg betaler i mellomtiden dyr nødstrøm til netteiers priser. I mitt distrikt er det mitt eget ansvar å sørge for dette. Skjemaet lastes ned fra leverandørens nettside og sendes tilbake på epost. Du skal selvsagt slippe å betale dobbelt uansett! 2 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Det er noe du skulle ha ordnet før du flyttet inn. Jeg ville byttet til billigste leverandør ASAP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå