Slatravi Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Filmen handlet om en soldat som kommer inn på et tysk sykehus, der han gjemmer seg i kjelleren og en sykepleier kommer med morfin til han. De blir forelsket og holder det skjult for familien hennes. Familien er rik og faren er lege(hun skal gifte seg med en annen). De blir oppdaget og får problemer, til slutt rømmer de sammen og krigen er slutt. Det er flere år siden jeg såg denne filmen, derfor husker jeg ikke hva det heter eller noe sånt(har veldig lyst å se den igjen! ) Lenke til kommentar
depaderp Skrevet 26. februar 2018 Del Skrevet 26. februar 2018 Filmen handlet om en soldat som kommer inn på et tysk sykehus, der han gjemmer seg i kjelleren og en sykepleier kommer med morfin til han. De blir forelsket og holder det skjult for familien hennes. Familien er rik og faren er lege(hun skal gifte seg med en annen). De blir oppdaget og får problemer, til slutt rømmer de sammen og krigen er slutt. Det er flere år siden jeg såg denne filmen, derfor husker jeg ikke hva det heter eller noe sånt(har veldig lyst å se den igjen! ) Dresden? http://www.imdb.com/title/tt0461658/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå