Gå til innhold

lyder samsung e700

lenemaria

Anbefalte innlegg

Lurer på om hvor man slår av kameralyden, hvis det er mulig. Noen som har erfaringer med dette? Den utrolig irriterende lyden jeg får hver gang jeg f. eks. har lagret et nummer, sendt en melding, eller hva som helst, klarer jeg heller ikke å finne ut av hvor jeg slår av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lyden på kamera er ikke mulig å slå av, trolig pga. en ny lov i korea om at lyden skal være så og så mye desibel. for å hindre at du skal snikfotografere jenter/gutter i dusjen :wow:. De andre lydene har jeg ikke noe forslag til annet enn å sette hele telefonen på stillemodus

Endret av AldaZar
Lenke til kommentar
Enig, det MÅ da gå an å finne software eller lignende som klarer å slå av disse lydene? Helt forbanna irriterende, nesten grunn nok til å kaste hele greia i veggen spør du meg....

Ja, iallfall når man er vant til nokia og sony ericsson telefoner. Men jeg har snakket med noen som har hatt samsung lenge, og de sier at de lydene må man bare leve med. Er visst sånn på de fleste. Men veldig irriterende!!

Lenke til kommentar
Enig, det MÅ da gå an å finne software eller lignende som klarer å slå av disse lydene? Helt forbanna irriterende, nesten grunn nok til å kaste hele greia i veggen spør du meg....

Ja, iallfall når man er vant til nokia og sony ericsson telefoner. Men jeg har snakket med noen som har hatt samsung lenge, og de sier at de lydene må man bare leve med. Er visst sånn på de fleste. Men veldig irriterende!!

Spørs om jeg klarer å leve med det... ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...