lenemaria Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Lurer på om hvor man slår av kameralyden, hvis det er mulig. Noen som har erfaringer med dette? Den utrolig irriterende lyden jeg får hver gang jeg f. eks. har lagret et nummer, sendt en melding, eller hva som helst, klarer jeg heller ikke å finne ut av hvor jeg slår av. Lenke til kommentar
AldaZar Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Lyden på kamera er ikke mulig å slå av, trolig pga. en ny lov i korea om at lyden skal være så og så mye desibel. for å hindre at du skal snikfotografere jenter/gutter i dusjen . De andre lydene har jeg ikke noe forslag til annet enn å sette hele telefonen på stillemodus Endret 22. november 2003 av AldaZar Lenke til kommentar
C. Eastwood Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Enig, det MÅ da gå an å finne software eller lignende som klarer å slå av disse lydene? Helt forbanna irriterende, nesten grunn nok til å kaste hele greia i veggen spør du meg.... Lenke til kommentar
lenemaria Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Enig, det MÅ da gå an å finne software eller lignende som klarer å slå av disse lydene? Helt forbanna irriterende, nesten grunn nok til å kaste hele greia i veggen spør du meg.... Ja, iallfall når man er vant til nokia og sony ericsson telefoner. Men jeg har snakket med noen som har hatt samsung lenge, og de sier at de lydene må man bare leve med. Er visst sånn på de fleste. Men veldig irriterende!! Lenke til kommentar
C. Eastwood Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Enig, det MÅ da gå an å finne software eller lignende som klarer å slå av disse lydene? Helt forbanna irriterende, nesten grunn nok til å kaste hele greia i veggen spør du meg.... Ja, iallfall når man er vant til nokia og sony ericsson telefoner. Men jeg har snakket med noen som har hatt samsung lenge, og de sier at de lydene må man bare leve med. Er visst sånn på de fleste. Men veldig irriterende!! Spørs om jeg klarer å leve med det... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Det er sikkert lagt inn noen "hidden codes" for å få det vekk... Kommer sikkert på nett om ikke alt for lenge... Eller kansje en datakabel kan gjøre susen ? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 mao. sletting av filen som lager lyden... Lenke til kommentar
erihorn Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Kameralyden er jo igrunnen irriterende.. Særlig hvis du skal ta bilder på "kritiske" plasser. (ikke i dusjen) Men trenger jo for all del ikke å ha "klikke"-lyden, kan jo velge den andre.. Lenke til kommentar
g0b Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hvis du skal ta bilde i dusjen så kan du jo bare hoste litt i det du tar bildet Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 (endret) hvis du skal ta bilde i dusjen så kan du jo bare hoste litt i det du tar bildet gjort det før? whohoi, min 200. post Endret 26. november 2003 av siemens:-) Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 hvis du kan velge hvilken lyd du vil ha, kan du vel bare lage en pitte liten lydfil som ikke inneholder noe lyd og bruke den som kameralyd Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 26. november 2003 Del Skrevet 26. november 2003 Hadde dette problemet på Panasonic GD87. Kan trøste dere med at jeg fikk fikset det i en senere firmware oppgradering... Kommer sikkert det samme til E700 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå