Eplenektar1 Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 CPU-en produserer "litt" for mye varme, og jeg har planer om en ny vifte. 70 grader nå med std vifte. Trenger en vifte med futt i uten å endre noe annet på pc-en. hk- msi kt4v amd xp2100 300W psu? tror jeg. er volcano 12 fin for dette eller? Lenke til kommentar
Jonas Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Eller denne med denne på Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Eller denne med denne på Det er absolutt verdt det om du vil legge såpass med peng i det. Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Eller denne med..... Ville heller tatt denne, gir mer på 20db enn din. Lenke til kommentar
FrenChie Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 For det første så kan det være "dårlig" luft sirkulasjon i kabinettet noe som kan ha innvirkning på gradene. Kanskje du burde vurdere å montere noen kabinett vifter (2 som blåser inn foran og 2 som blåser ut bak). (Cpu tempen kan aldri komme under romtempem.) Men ny CPU kjøler er å anbefale Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 Er kanskje litt dårlig sirkulasjon inni der, men jeg har ingen planer om å ødelegge fronten på kabinettet. Kunne tenkt meg en vifte som øker og synker rpm etter hvor mange grader det er... Så en sånn kunne kanskje vært noe? Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 24. november 2003 Forfatter Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Fant ut nå (dumme meg) at det er laget plass til en 120 mm vifte nederst i fronten i kabinettet. Problemet nå er hva slags vifte bør jeg velge, hvordan jeg får montert den og hvordan skal jeg få luften bort mot cpu-en. har plass til to 60mm bak og en 80 mm i siden. fant en brukbar papst til å ha i front. Hvis jeg monterer den 120mm vifta, vil jeg da trenge en kraftigere psu? har en på 230W nå. regner med å kjøre den 120mm på 1600rpm med 94m3/h. Bør jeg da skaffe en vifte til å få ut lufta, eller fikser det seg selv? har jo plass til flere vifter. Endret 24. november 2003 av Eplenektar1 Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 24. november 2003 Del Skrevet 24. november 2003 (endret) Nenei, du trenge ikkje kraftigare PSU. Den vifta drar berre 1,25w Endret 24. november 2003 av Satrucci_ Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 Nenei, du trenge ikkje kraftigare PSU. Den vifta drar berre 1,25w Da er det ene spm svart, kan noen andre svare meg på om jeg bør putte et par vifter inn bak i kabinettet for å skape sirkulasjon? ps. åssen får jeg opp bilder på et innlegg, får det ikke til. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 (endret) ps. åssen får jeg opp bilder på et innlegg, får det ikke til. Tenker du å legge til bilder selv? Da finnes den en liten knapp som heter IMG over der du skriver inn innlegget. Vil se omtrent slik ut i "skriveboksen" [IMG=http://www.dittdomene.com/bilder/bildetditt.jpg] Da må du jo seffers laste opp bildet til en/din webserver eller no. Eller var det noe annet du mente? Endret 25. november 2003 av PoleCat Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 tenkte liksom bare på å legge bildet der, uten å bruke en webside Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 25. november 2003 Del Skrevet 25. november 2003 tenkte liksom bare på å legge bildet der, uten å bruke en webside Dette er jo waaay off-topic, men jeg får bare feilmelding med sending av PM i dag... OK: Du trenger ingen webside, men serverplass! (eller hva dere vil kalle det..) Du laster opp bildet, og viser det her ved hjelp av banen. Det går ikke an å laste opp bilder fra sin egen maskin direkte til dette forumet, har med båndbredde å gjøre. Lenke til kommentar
Eplenektar1 Skrevet 25. november 2003 Forfatter Del Skrevet 25. november 2003 (endret) greit. her er da bildet, og for å få lufta til å komme opp til cpu-en, må jeg da ha et par vifter i front? bildet trykk på linken nederst på sida. det er det som teller! Endret 25. november 2003 av Eplenektar1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå