max- Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) Hei jeg skal til thailand i Juleferien/nyttår å planlegger å kjøpe min neste mobil der. Har hørt at man må prøve telefonen med mit egent sim kort før man kjøper den for å se om den virker i norge. Stemmer dette? Og så er det det med å få norskt program. Har hørt noe om flaching. Hvor gjør man dette? er det dyrt? Mobilen jeg har tenkt til å kjøpe er Nokia 7600, denne har vel kommet ut rundt juletider. Takker for hjelpen. MAX Endret 22. november 2003 av max- Lenke til kommentar
Morten HS Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 let litt rundt på forumet og du finner sikkert noe! Lenke til kommentar
max- Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Har lest på de gamle innleggene men de svarer ikke på mine spørsmål... Noen som har erfaring med Mobiler fra Thailand? MAX Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Du trenger ikke prøve med ditt sim først for å se om det virker. Bare spør om det er uten sperre, og er det uten simsperre så funker det garantert. Du kan få norsk språk på den hvis du flasher mobilen. Du kan få et service verksted til å gjøre det, og det koster et par hundre kroner. Lenke til kommentar
max- Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Tusen takk for svaret! Noe aent man må passe på? Service verksted? Er det bare å levere den inn til en mobilforhandler da, å så årner de resten? Eller er det mer komplisert? MAX Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg kjoepte nettopp 3 mobiler i Thailand og har ikke hatt noen problemer med det.. DEm bruker det samme GSM nettet der, saa det er ikke noe problem aa bruke mobilene i norge. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hvilke mobiler da? Lenke til kommentar
max- Skrevet 22. november 2003 Forfatter Del Skrevet 22. november 2003 Har du flacha de tre mobilene til Norsk software? Hvis ja: Hvor mye kosta det? Hvor lang tid tokk det? Var det noen problemer? MAX Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 hvilke mobiler da? 6600, 6220 og en panasonic mobil var det han kjøpte. Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 (endret) - Endret 5. februar 2018 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 De kan gjøre det mens du venter. Det spørs også på hvor mange som er der før deg. Men hvis det tar et par timer så er det bare å ta en shoppe tur i byen, for så å hente mobilen når den er ferdig fiksa. Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Er telefonene mye billigere i Thailand? Stikker nedover i februar, men sist jeg var der kan jeg ikke huske at de var så mye billigere.. *?* Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) - Endret 5. februar 2018 av Magnum p.i. Lenke til kommentar
max- Skrevet 23. november 2003 Forfatter Del Skrevet 23. november 2003 Supert! Takk for alle svarene. Så hvor ligger denne "mobilfiksern"? Har hørt at I de store byene i Thailand så selger de mobiler overalt og bilig. Noen som kan bekrefte dette? Hørtes fornuftig ut det derre med at man sparer på de mere fancie mobilene *grin* MAX Lenke til kommentar
eirste Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 (endret) Det er billiger der har vært der Endret 23. november 2003 av eirste Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Supert! Takk for alle svarene. Så hvor ligger denne "mobilfiksern"? Har hørt at I de store byene i Thailand så selger de mobiler overalt og bilig. Noen som kan bekrefte dette? Hørtes fornuftig ut det derre med at man sparer på de mere fancie mobilene *grin* MAX Ligger rett ved Oslo City, eller Spaceworld som ligger ikke så veldig langt fra Oslo City. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 er dere sikker på at det er noe å spare på mobiler der?? har en kunde som kjøper lassevis av mobiler hos meg fordi kona hans (som er 20år yngre enn han:D) har masse slekt der nede som vil ha billige mobiler, og der nede er dem dyre Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 Det er billiger der har vært der Hva var morsomt med det? Norge ligger vel ikke så halvgalt sammenlignet med andre land i europa, men i Asia ligger vel fortjenesten noe lavere, så litt er det vel å tjene på det. Det som er litt morsomt er at man kan kjøpe telefoner som ikke finnes i Europa, det som kan bli litt vanskelig er når disse trenger service... *?* Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 23. november 2003 Del Skrevet 23. november 2003 er dere sikker på at det er noe å spare på mobiler der??har en kunde som kjøper lassevis av mobiler hos meg fordi kona hans (som er 20år yngre enn han:D) har masse slekt der nede som vil ha billige mobiler, og der nede er dem dyre Veit du hvorfor de sier det er dyrt? Fordi det er dyrt for dem og billig for oss. Derfor ber de slektninger å kjøpe her fordi de slektningene tjener mer enn det de gjør der nede. Altså, hvis vi syns det er billig så betyr det nødvendigvis ikke at de syns det samme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå