Gå til innhold

Kjøpe Mobil i Thailand

max-

Anbefalte innlegg

Hei jeg skal til thailand i Juleferien/nyttår å planlegger å kjøpe min neste mobil der.

Har hørt at man må prøve telefonen med mit egent sim kort før man kjøper den for å se om den virker i norge. Stemmer dette?

Og så er det det med å få norskt program. Har hørt noe om flaching. Hvor gjør man dette? er det dyrt?

Mobilen jeg har tenkt til å kjøpe er Nokia 7600, denne har vel kommet ut rundt juletider.

Takker for hjelpen.

MAX

Endret av max-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du trenger ikke prøve med ditt sim først for å se om det virker. Bare spør om det er uten sperre, og er det uten simsperre så funker det garantert.

Du kan få norsk språk på den hvis du flasher mobilen. Du kan få et service verksted til å gjøre det, og det koster et par hundre kroner.

Lenke til kommentar

Supert! Takk for alle svarene.

Så hvor ligger denne "mobilfiksern"?

Har hørt at I de store byene i Thailand så selger de mobiler overalt og bilig. Noen som kan bekrefte dette? Hørtes fornuftig ut det derre med at man sparer på de mere fancie mobilene *grin*

MAX

Lenke til kommentar
Supert! Takk for alle svarene.

Så hvor ligger denne "mobilfiksern"?

Har hørt at I de store byene i Thailand så selger de mobiler overalt og bilig. Noen som kan bekrefte dette? Hørtes fornuftig ut det derre med at man sparer på de mere fancie mobilene *grin*

MAX

Ligger rett ved Oslo City, eller Spaceworld som ligger ikke så veldig langt fra Oslo City.

Lenke til kommentar
Det er billiger der har vært der

:lol:

Hva var morsomt med det? :roll:

Norge ligger vel ikke så halvgalt sammenlignet med andre land i europa, men i Asia ligger vel fortjenesten noe lavere, så litt er det vel å tjene på det.

Det som er litt morsomt er at man kan kjøpe telefoner som ikke finnes i Europa, det som kan bli litt vanskelig er når disse trenger service... *?*

Lenke til kommentar
er dere sikker på at det er noe å spare på mobiler der??

har en kunde som kjøper lassevis av mobiler hos meg fordi kona hans (som er 20år yngre enn han:D) har masse slekt der nede som vil ha billige mobiler, og der nede er dem dyre

Veit du hvorfor de sier det er dyrt? Fordi det er dyrt for dem og billig for oss. Derfor ber de slektninger å kjøpe her fordi de slektningene tjener mer enn det de gjør der nede.

Altså, hvis vi syns det er billig så betyr det nødvendigvis ikke at de syns det samme.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...