AfterGlow Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 «Apollo 7» søker folkefinansiering.Disse trådløse ørepluggene er blant de minste du kan få tak i Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Det første jeg tenker er at de der kommer man til å miste med en gang. Øreproppene mine faller ut hele tiden, så jeg må skubbe de inn igjen veldig ofte. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Høres ut som Peter Popoff skandalen kan nå nye dimensjoner om dette blir allemannseie. Kort fortalt ble en suksessrik healing-pastor avslørt i å ha radiosamband via øreplugger og fikk inngående opplysinger via en medhjelper og et medlemregister som han brukte til å "føle" problemene til "tilfeldig" utvalgte i salen som hadde kjøpt billett med reservert seteplass og dermed kunne kobles til medlemsregisteret der de hadde opplyst om sine problemer. Endret 5. mai 2016 av Simen1 2 Lenke til kommentar
tommyb Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 1: Claim to be smallest/fastest/most advanced/first of it's kind? 2: Presents shiny, glossy advertising materials with renders? 3: Asks for crowd funding? If 1 through 3 is confirmed: Vaporware detected. Lenke til kommentar
Ole Th Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Enda en kopi av The Dash, som allerede gjør det samme + mye mer. Forøvrig merkelig att flere norske nettsteder omtaler sånne produkt uten å nevne The Dash i det hele tatt. 2 Lenke til kommentar
Ole Th Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Det første jeg tenker er at de der kommer man til å miste med en gang. Øreproppene mine faller ut hele tiden, så jeg må skubbe de inn igjen veldig ofte. Kommer vel an på hva slags "tips" en bruker. Selv bruker jeg "trippel flange" på mine Bragi ørepropper (The Dash), de sitter som støpt, enten jeg løper eller f.eks svømmer Lenke til kommentar
gammalerik Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Tips fra Comply laget i "memory-foam" sitter også som støpt. Blokkerer ekstern lyd helt utmerket. Var en dramatisk forbedring til mine Bluebuds X. -Fås hos Hifi-klubben 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå