Torhild Jansen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Enn vakker fugl som jeg aldri har observert her i Rogaland Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hei Erik. Et fint bilde av gulerle, ikke altid mulig at få beste kvalitet M v h Leif Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 I dette tilfellet holder nok ikke skarpheten til ytterligere cropping. Ikke enkelt å eksponere så små motiver på lang avstand. Drev litt med det fra min balkong i Goa med mindre hell. Men en beskjæring nede slik at den hvite går mellom kortside og langside for bedre spenning og kanskje ta litt oppe uten etterforstørring er jo mulig. Ser litt halo titter litt fram her også så du har nok gjort hva som gjeras kunne under redigering med cropping. Roar Lenke til kommentar
eriknor Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 I dette tilfellet holder nok ikke skarpheten til ytterligere cropping. Ikke enkelt å eksponere så små motiver på lang avstand. Drev litt med det fra min balkong i Goa med mindre hell. Men en beskjæring nede slik at den hvite går mellom kortside og langside for bedre spenning og kanskje ta litt oppe uten etterforstørring er jo mulig. Ser litt halo titter litt fram her også så du har nok gjort hva som gjeras kunne under redigering med cropping. Roar Hei Roar, Jeg kom faktisk i manko på piksler her. Til min overraskelse krever Bildekritikken 800px som minimum på en av sidene. Jeg fikk derfor ikke croppet slik jeg øsket Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg