Gå til innhold

Seierssøylen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ett meget artig og fint panoramabilde. Er veldig glad jeg ikke skal kjøre bil der :)

Mvh. Rolf

Takk. Var sjøl spent på om det ville bli forståelig. Men disse panorama programmene er gode til å analysere feilene man gjør. Dette er 8 bilder tatt uten stativ, og med litt for lite overlapping. Under kontrollerte forhold tror jeg det kan bli enda et hakk bedre.

Lenke til kommentar

Gate nr 1 og 4 fra venstre er da den samme, i retning vest og øst,(mot Branderburger Tor) Og det er den samme som har T-formete tunnelsystemer under for fotgjengere. Går man feil kommer man bare på andre siden av gata i stedet for i til denne søylen. Gjorde den bommerten.

Lenke til kommentar

Lurte litt på om det var flere bilder koplet sammen, men det er visst bare en eksponering - tror jeg.

Jeg foreslår en beskjæring til venstre slik at trårne avslutter bildet der for det blir renere og roligere.

I høyre bildekant ser jeg en liten flekk i det grønne så kanskje en beskjæring så du unngår halve biler hvilket skal være mulig her.

Faktisk hadde en versjon uten himmel og det nedre partiet også gjort seg. Her er mange valg så det er bare å finne fram skreddersaksa.

Roar

Lenke til kommentar

Takk for kommentarer. La bare ut en versjon to, selv om det er et annet bilde. Det de har til felles er at de begge to fortsetter der de slutter på den ene siden. På versjon er det brukt stativ, og man får da større kontroll og det blir lettere for fotoprogrammet å jobbe med enkeltbildene.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...