bergangster Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 https://prisguiden.no/produkt/toshiba-kira-107-psuc2e-00200fn5-242212#anchor-price-follow Jeg har vurdert en ultrabook over lengre tid nå, og lurt på om jeg skal gå for en 2-i-1-variant, xps13, eller asus 305 når jeg kom over dagstilbud på kira 107 på elkjøp til 8995. Er det noen med erfaringer? Er tilbudet så godt som jeg har inntrykk av? Lenke til kommentar
bergangster Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Kan gjerne legge til at jeg bruker den bare til fjas. Steam in-home streaming er vel det heftigste den kommer til å bli utsatt for. Ellers er det streaming fra ymse steder, hovedsaklig sumo, Netflix, plex og acestream. Og jeg er ikke videre glad i viftestøy! Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Ingen erfaring her, men ut fra spesifikasjoner og pris vil jeg si det ser ut som et svært godt kjøp. Kikket såvidt på denne testen som du kanskje vil finne interessant. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå