wildhogg Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hola! Sitter på kablet nett, men mister internettet helt uten videre. Mister jeg nettet kan jeg riktignok høre andre(om vi sitter på skype/teamspeak), men de kan ikke høre meg og nettet fryser opptil ~10/15 sekunder. Det har startet nå nylig, men vet ikke helt hva som trigger en slik oppførsel. Har fiber fra altibox/viken. tips mottaes med takk! mvh. Ole. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Sikker på at det er nettet og ikke din PC/programvaren som stopper opp? Lenke til kommentar
Mathias? Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hvis du kan høre dem har du Internett. Har du testet om du opplever samme problem på en annen pc? Lenke til kommentar
wildhogg Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 nei, ikke sikker på at det er nettet som stopper opp og kan absolutt være pcen, men ikke sikker. Har heller ikke prøvd på en annen pc. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Kan du åpne nettsider på PCen mens nettet fryser? Lenke til kommentar
wildhogg Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Det er jeg noe usikker på. Merker det best når jeg spiller feks. cs:go. og det bare fryser, men kan likevel høre andre. tror også nettleser og alt annet fryser. Det er ikke helt sånn at det fryser 100%, men kan fortsatt høre ting skje, men selve bildet fryser og jeg "disconnecter" og bare løper i luften i 10-15 sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå