Knut S Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Fredriksten Festning Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Itte veit je, men jamen trur je at her har Bas relief fått være med i redigeringa. Gjorde seg faktisk det. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Ikke funnet de helt gode motiver ved denne etterbehandlingstypen, men her du funnet et som passer godt. Ble liksom enda mer festning over det. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Tusen takk for koselige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Tusen takk for koselige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hei, Knut Sunshine Sørli. Skandinaviske festningsverk fra 1600-tallet er en "orgie" i fotomotiver, og Fredriksten Festning, - som ligger høyt over Halden by, er blant de fineste jeg har sett. Å se dette kolossale byggverket fra høyden inn mot byen en mørk kveld / natt, - badet i flomlys, er en eventyrlig, visuell opplevelse man sent vil glemme ! Det er et flott bilde du har skapt, - motivet egner seg svært bra i relieff ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Hei, Knut Sunshine Sørli. Skandinaviske festningsverk fra 1600-tallet er en "orgie" i fotomotiver, og Fredriksten Festning, - som ligger høyt over Halden by, er blant de fineste jeg har sett. Å se dette kolossale byggverket fra høyden inn mot byen en mørk kveld / natt, - badet i flomlys, er en eventyrlig, visuell opplevelse man sent vil glemme ! Det er et flott bilde du har skapt, - motivet egner seg svært bra i relieff ! M v h Albert. Tusen takk for hyggelig kommentar. Og ikke minst dine betraktninger om festningen Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Har du brukt HDR på bilde? I så fall det ser litt rar men interessant bilde. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Har du brukt HDR på bilde? I så fall det ser litt rar men interessant bilde. NEI ikke brukt hdr men har etterbehandlet det. Bl. a har jeg brukt relief Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Hjelpes det ble i innlegget mitt små og store bokstaver om hverandre ? Tusen takk for din tilbakemelding Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg