Gå til innhold

Hus i Ålesund II

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Muligheten for å rette opp det meste er tilstede ved å nappe rett ut i øvre hjørnene hver for seg med skew ell forvrengning på norsk. Men er dette originalutsnittet så bør du la være for du mister mye, spesielt til høyre.

Ledningen var jo der og det hadde vel blitt bråk om du hadde rivi'n ned før eksponering.

Ser ikke mye ut som en kirke den ute på venstrevingen der, men man får vel tro på skriftens ord når det står på veggen.

Roar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Muligheten for å rette opp det meste er tilstede ved å nappe rett ut i øvre hjørnene hver for seg med skew ell forvrengning på norsk. Men er dette originalutsnittet så bør du la være for du mister mye, spesielt til høyre.

Ledningen var jo der og det hadde vel blitt bråk om du hadde rivi'n ned før eksponering.

Ser ikke mye ut som en kirke den ute på venstrevingen der, men man får vel tro på skriftens ord når det står på veggen.

Roar

Hei Roar! :)

Ja dette er originalutsnittet. Jeg prøvde litt forskjellig, men følte at jeg mistet mer enn jeg fikk ved å prøve å rette opp. Å nappe i hjørnene som du beskriver greier ikke jeg på Snapseed. Av og til er det jo litt kult at ting ikke alltid er så rett og riktig også ;)

Jeg var ikke i humør til noe bråk, så jeg lot ledningen være denne gangen..

Jeg ser også at det står kirke på bygningen, men noen kirke er det da ikke..kanskje det er pinsekirka eller noe sånt, skal sjekke det neste gang jeg er i byen.

Lenke til kommentar

Merkelig "utstilings-plass" på/i dette huset. Spennende å se mangfoldet av hustyper m.m. i Ålesund.

Mvh Ragnar

Det kommer mer også Ragnar. :)

Det var gøy å ha et lite fotoprosjekt som dette når jeg gikk i byen. :)

Hyggelig at du stikker innom med kommentar :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott bilde med fin skarphet fine farger og et fint lys .

Det er som Roar sier ikke enkelt å rette opp når det er så lite å gå på rundt motivet , men det er ikke alltid en absolutt må rette opp .

Bygningen er interessant arkitektonisk , med den spesielle detaljen oppe i hjørnet .

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Flott bilde med fin skarphet fine farger og et fint lys .

Det er som Roar sier ikke enkelt å rette opp når det er så lite å gå på rundt motivet , men det er ikke alltid en absolutt må rette opp .

Bygningen er interessant arkitektonisk , med den spesielle detaljen oppe i hjørnet .

Mvh

Alec

Tusen takk for hyggelig kommentar! :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...