Albert Andersson Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Grønnspett i to versjoner... . Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Ikke alle er like begeistret for sånne i trestolper for de hakker seg gjennom impregneringa så stolpen råtner. Derav grunnen til at de har gått over til stålstolper. Men denne dro sin vei igjen forstår jeg så da overlever vel stolpen ei stønn til. Best detaljer på enern tror jeg uten å si et vondt ord om toern heller. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Imponerende skarphet i V2 der du har benyttet DX-modus, nok et bevis på at objektivet holder høy standard. Ellers må man også gi honnør til fotografen for fine bilder av grønnspetten som ikke så lett å få has på når det gjelder fotografering. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hello man, Albert. Nice picture of Green Woodpecker, Grønnspett Have a nice day ! Leif Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 På alle måter ett meget severdig og flott artsbilde av Grønnspetten. Slett ikke ofte vi ser denne her inne, om den i heletatt har vært presentert her før ? (Arrester meg om jeg tar feil ) Mvh. Rolf Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Ikke alle er like begeistret for sånne i trestolper for de hakker seg gjennom impregneringa så stolpen råtner. Derav grunnen til at de har gått over til stålstolper. Men denne dro sin vei igjen forstår jeg så da overlever vel stolpen ei stønn til. Best detaljer på enern tror jeg uten å si et vondt ord om toern heller. Roar Hei, Roar. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Hakkespetter kan gjøre stor skade, og jeg er forsåvidt tilfreds med at de går løs på E-verkets stolper i stedet for huset vårt ... . kvaliteten på versjon 1 er definitivt bedre enn toer'n, - noe som bl. a. skyldes lengre brennvidde ! M v h Albert Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Imponerende skarphet i V2 der du har benyttet DX-modus, nok et bevis på at objektivet holder høy standard. Ellers må man også gi honnør til fotografen for fine bilder av grønnspetten som ikke så lett å få has på når det gjelder fotografering. Mvh Ragnar Hei, Ragnar. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg er veldig overrasket over at det er mulig å håndholde Tamron 150 - 600mm-objektivet og oppnå rimelig tilfredsstillende bildekvalitet ved kameraet i DX-modus og brennvidde på 900 mm. M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Hello man, Albert. Nice picture of Green Woodpecker, Grønnspett Have a nice day ! Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg var i ferd med å forlate huset for en fototur da jeg oppdaget at grønnspetten landet i stolpen, og tok det med ro for ikke å skremme den, - heldigvis ble den sittende til jeg hadde fått tatt noen bilder ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 På alle måter ett meget severdig og flott artsbilde av Grønnspetten. Slett ikke ofte vi ser denne her inne, om den i heletatt har vært presentert her før ? (Arrester meg om jeg tar feil ) Mvh. Rolf Hei, Rolf. Mange takk for hyggelig tilbakemelding ! Grønnspett er utvilsomt en "sjelden gjest" her på forumet, - jeg tror ikke det er lagt ut bilder av denne arten verken i år eller i fjor, og jeg er usikker når det gjelder tidligere år. M v h Albert. Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hello man, Albert. Nice picture of Green Woodpecker, Grønnspett Have a nice day ! Leif Hei, Leif. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg var i ferd med å forlate huset for en fototur da jeg oppdaget at grønnspetten landet i stolpen, og tok det med ro for ikke å skremme den, - heldigvis ble den sittende til jeg hadde fått tatt noen bilder ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Altid kult ner noe oventet dyker opp eller kanske snarer ned, som denne grønnspetten på en stolpe Har ikke obsat den sedan jeg bodde i Skåne Sverige, bare den vanlige flaggspetten God uke videre ! M v h Leif Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Hello man, Albert. Nice picture of Green Woodpecker, Grønnspett Have a nice day ! Leif Hei, Leif.Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Jeg var i ferd med å forlate huset for en fototur da jeg oppdaget at grønnspetten landet i stolpen, og tok det med ro for ikke å skremme den, - heldigvis ble den sittende til jeg hadde fått tatt noen bilder ! M v h Albert. Hei igjen Albert. Altid kult ner noe oventet dyker opp eller kanske snarer ned, som denne grønnspetten på en stolpe Har ikke obsat den sedan jeg bodde i Skåne Sverige, bare den vanlige flaggspetten God uke videre ! M v h Leif Hei, igjen, Leif. Grønnspett er ikke ofte å se her, heller, - jeg har bare observert denne arten to ganger tidligere ! M v h Albert. Lenke til kommentar
tomander Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Flott bilde av en energisk fugl. Skarpt og fint. Tom-a Lenke til kommentar
Albert Andersson Skrevet 6. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 6. mai 2016 Flott bilde av en energisk fugl. Skarpt og fint. Tom-a Hei, Tomander. Tusen takk for hyggelig tilbakemelding ! Ja, grønnspett er en stor, kraftig fugl, og det er artig å komme på "skuddhold" av en art som man ikke ser "hver dag" ! M v h Albert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg