Lassern Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Du kø..er ikke med meg! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
sussss Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Rødt i rødt :-) fint hane billede..ville måske beskære lidt i toppen men ellers udemærket billedet vh Suss Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Var'n krangletre? Ser nokså nebbete ut, ja. Ingenting å si på lys, farger, skarphet og detaljer her med høne pøne uskarpt tilbaketrukket i bakgrunn. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Autoritet over denne karen ja, ingen grunn til å krangle her ! Skarpt og fint portrett. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Flott bilde Lasse, av " Sjefen " M v h Leif Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Ikke bare jeg som har møtt på en Rødtopp...... Flott stilstudie av hanen i kurven:-) (Turte ikke kødde...) Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Rødt i rødt :-) fint hane billede..ville måske beskære lidt i toppen men ellers udemærket billedet vh Suss Tusen takk, Sussss Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Var'n krangletre? Ser nokså nebbete ut, ja. Ingenting å si på lys, farger, skarphet og detaljer her med høne pøne uskarpt tilbaketrukket i bakgrunn. Roar Tusen takk, Roar Neida, han er egentlig grei, men klar på hvem som bestemmer der i (hønse)gården. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Autoritet over denne karen ja, ingen grunn til å krangle her ! Skarpt og fint portrett. Mvh Ragnar Tusen takk, Ragnar Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Flott bilde Lasse, av " Sjefen " M v h Leif Tusen takk, Leif Vi omgås med sjefer, vi Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Ikke bare jeg som har møtt på en Rødtopp...... Flott stilstudie av hanen i kurven:-) (Turte ikke kødde...) Takk, Pentaxen Fotogene disse rødtoppene! Meg kan du kødde med så mye du vil. Han(en) på bildet er nok noe mer flærsår. Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Ikke bare jeg som har møtt på en Rødtopp...... Flott stilstudie av hanen i kurven:-) (Turte ikke kødde...) Takk, Pentaxen Fotogene disse rødtoppene!Meg kan du kødde med så mye du vil. Han(en) på bildet er nok noe mer flærsår. FJÆRSÅR skulle det være! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg