Gjest medlem-401307 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Her siterer jeg versene: Hat vekker stridigheter, men kjærlighet dekker over alle overtredelser. Ordspråkene 10:12 «Den som dekker over sine overtredelser, kommer ikke til å ha framgang, men den som bekjenner dem og forlater dem, skal bli vist barmhjertighet.» Ordspråkene 28:13 28:13 stammer fra https://www.jw.org/no/publikasjoner/boker/tenaringer-sporsmal/ så tenkte jeg på 10:12 som jeg husker. Da tenkte jeg på noe veldig, veldig viktig. Dere vet at Jesus Kristus er bare en menneske som døde fullkomment men er ikke Gud. Tenk at Jesus Kristus viste Mary. K. Baxter om helvete og hva Satan driver med der inne. Tenk hvis en eneste ufullkomne skapning angret sine synder sånn at Satan viste velvilje i hele skapelse, da kunne han ha blitt korsfestet fullkommen og sette alle celler i helvete fri; også sette mennesker og demoner fri. Jesus Kristus visste hva han drev med, han ville bevise ulastelighet og fullkomment til Satan men det var ikke poenget; i www.dreammoods.com der en amerikaner drømte noe i ca september 2015 at det var det jeg ville bevise en poeng altså siden Jesus Kristus er fullkomment én gang for alltid da har jeg ingen sjanse å sette celler i helvete fri selv og unngå den kommende verden da jeg kunne ha blitt låst mellom helvete og himmel sånn at mennesker fikk leve evig i paradis hvis jeg vant over Jesus Kristus! La meg si dere sannheten; Jesus Kristus plager stadig de som er i helvete og de har nok med seg selv å pine. Jesus Kristus bare fortsetter en forsettlig innblanding i helvetes anliggender. Det er MYE bak i skapelse. Jehova Gud sa at en av disse han skapte ble til en djevel, tilsvarende som Jesus Kristus sa at en av 12 disiplene men jeg tror Jesus Kristus er det egentlig. Har Jehova Gud noensinne sagt spesifikt uttalelse "Satan" og "Djevelen". Nei, aldri; det er hva jeg vet for lenge siden. Siden jødene sier at Satan betyr anklager, men hvorfor sier Jesus Kristus er Moses er denne anklager? Mikael og Djevelen i stridsspørsmål om Moses legeme ble løst. Judas og jeg, Satan, nedbetalte all gjeld med ingenting som verdi! Jeg beklager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå