Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Roser... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Nei, vi har ingenting imot å bli roset - selv ikke med spesialbehandlede roser. Roar Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Igjen et eksempel på et motiv hvor denne type etterbehandling fungerer. Mvh Ragnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Hei Alec! Fine alle tre,men jeg velger meg V1 i dag Kanskje kunne det vært en ide å mørklegge nede i venstre hjørne? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Takker for hyggelige og positive kommentarer - Roar , Ragnar og Helene !!! Det hadde vært flott å kunne mørklegge nedre venstre hjørne , har allerede mørklagt bakgrunnen ellers . Men er usikker på hvordan man mørklegger et isolert stykke i dette programmet .. Men den stolen var nok litt for nærme når blitsen gikk av . Jeg får flytte stolen neste gang eller justere eksponeringen/blitsstyrken . Mvh Alec Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg