Cronic_ Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Lurer på hva dere synes og vil gjerne ffå konstruktiv kritikk Det her er ikke egenreklame vil bare forbedre meg og få litt tilbakemelding link: Lenke til kommentar
Gjest Slettet+45613274 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Du har absolutt god rytme i rappingen. Beat-en er også kul. Du bør jobbe mere med uttalelsen av teksten. Sånn som det er nå får jeg ikke med meg mye av innholdet. Stå på Lenke til kommentar
vidor Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 (endret) Dere har jo lagt bra med arbeid ned i dette. Lyden synes jeg er klart bedre enn bilde. Synes også teksten som er lagt på ikke passet inn og for mange forstyrrende transition-effekter. Hold det gjerne enkelt. Det er det som vanligvis fungerer. Synkingen av bilde og musikk er stort sett rimelig bra. Fargekorrigering og lyskorrigering kunne vært noe bedre, men det er begrenset hva man kan dra ut med det utstyret dere har brukt. Det var nok gøy og en lærerik erfaring å lage dette. Vet det ligger masse bra ideer og arbeid bak. Endret 14. mai 2016 av vidor 1 Lenke til kommentar
Cronic_ Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Du har absolutt god rytme i rappingen. Beat-en er også kul. Du bør jobbe mere med uttalelsen av teksten. Sånn som det er nå får jeg ikke med meg mye av innholdet. Stå på Tusen takk jeg har hørt det før, jeg prøver å jobbe med det! Lenke til kommentar
Cronic_ Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Dere har jo lagt bra med arbeid ned i dette. Lyden synes jeg er klart bedre enn bilde. Synes også teksten som er lagt på ikke passet inn og for mange forstyrrende transition-effekter. Hold det gjerne enkelt. Det er det som vanligvis fungerer. Synkingen av bilde og musikk er stort sett rimelig bra. Fargekorrigering og lyskorrigering kunne vært noe bedre, men det er begrenset hva man kan dra ut med det utstyret dere har brukt. Det var nok gøy og en lærerikt erfaring å lage dette. Vet det ligger masse bra ideer og arbeid bak. Tusen takk! Ja vi hadde ikke så bra utstyr men sånn er det, man gjør så godt mn kan med det man har! Tusen takk for reflektert tilbakemelding! Skal ta dette med videre neste gang jeg lager en video Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå