Fotoskrulla Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Hus i Ålesund I Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 To flotte versjoner av dette særdeles spesielle huset . Jeg går for v2 den er litt "renere " i bunnlinjen , men har til gode å se hvordan v1 hadde blitt med noe oppretting . Ut fra fra førsteinntrykket er dette et hus jeg liker godt . Heldiggriser de som bor der. Mvh Alec Lenke til kommentar
Lassern Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Stilig "kåk"! V.2 med oppretting for meg. 1 Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Fint utsnitt. Her kan man nesten få inntrykk av at det er en båt i king size størrelse du har foreviget. Roar 1 Lenke til kommentar
Ragnar Skj Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Om ikke jugendstil, så i alle fall spesielt. Vakkert er det også synes jeg, både hus og bilde. Mvh Ragnar 1 Lenke til kommentar
sussss Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Synes de bygninger er ret kedelige ...men det er jo en smagssag...altså husene ikke dit billede :-D er mere til Røde svenske træhuse vh Suss 1 Lenke til kommentar
Rolf Kristensen Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Flotte bilder av Funkisvillaen. Mvh. Rolf 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Synes de bygninger er ret kedelige ...men det er jo en smagssag...altså husene ikke dit billede :-D er mere til Røde svenske træhuse vh Suss Da skal neste hus jeg legger ut være et lite rødt trehus til deg Suss! Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 To flotte versjoner av dette særdeles spesielle huset . Jeg går for v2 den er litt "renere " i bunnlinjen , men har til gode å se hvordan v1 hadde blitt med noe oppretting . Ut fra fra førsteinntrykket er dette et hus jeg liker godt . Heldiggriser de som bor der. Mvh Alec Stilig "kåk"! V.2 med oppretting for meg. Fint utsnitt. Her kan man nesten få inntrykk av at det er en båt i king size størrelse du har foreviget. Roar Om ikke jugendstil, så i alle fall spesielt. Vakkert er det også synes jeg, både hus og bilde. Mvh Ragnar Flotte bilder av Funkisvillaen. Mvh. Rolf Synes de bygninger er ret kedelige ...men det er jo en smagssag...altså husene ikke dit billede :-D er mere til Røde svenske træhuse vh Suss Hei alle sammen! Tusen hjertelig takk for alle fine kommentarer! Det er veldig hyggelig dere kommer innom med kommentarer Lenke til kommentar
Jimmyag Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hei Helene. Jeg ser at du har sans på arkitektur, bra bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg