Eriksendrul Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 (endret) Har aldri eid eller kjøpt ordentlig solbriller av merke før. Tenkte jeg skulle kjøpe de under Hva syntes du om brillene ? Ray-Ban RB3445 Active Lifestyle 004 C Endret 4. mai 2016 av Eriksendrul Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Brillene er fine de, men ikke alle kler dem. De passer best for en som har et relativt firekantet ansikt. Om du har et rundere ansikt ville jeg anta at du ikke kler dem så godt. Men vanskelig å si sikkert før du har prøvd dem på. Lenke til kommentar
Netrum Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Kule de. Om du har ansiktsformen til de da. Lenke til kommentar
oscrue10 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 (endret) harry Harry er de i hvert fall ikke. Kanskje du tenker logo flash, men synes ikke at dette ble for mye. Endret 4. mai 2016 av oscrue10 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 harry Harry er de i hvert fall ikke. Kanskje du tenker logo flash, men synes ikke at dette ble for mye. jo tenker harry, matrix harry Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 5. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2016 Vi for se om de ser bra ut eller ikke. Om jeg ikke er fornøyd så returnerer jeg dem bare Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå