Gå til innhold

Bli kvitt 10 kg +

Anbefalte innlegg

Er lite kalorier i proteinpulver da, har vært på kaloriunderskudd i to og en halv uke nå og funnet ut at de største endringene er at man må kutte ut i stor grad all driten som det er lett og stappe i trynet uten å tenke seg om, tenker da på snickers, sjokomelk, potetgull, frossenpizza osv. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spis normal mat,  kutt kanskje litt på mengden i forhold til hva du har i dag,  og begynn å løp intervaller,  jeg begynte vel sjøl med 1 minutt løping og 2 minutter gange, rett og slett fordi jeg var i ræva form.  Nå løper jeg 1 minutt og går 1 minutt. (Skal dog sies at jeg nå fint løper 5-6 kilometer i strekk med en hastighet på snaue 5 minutter pr kilometer)   Og grunnen til dette er at for vektnedgang har intervaller hatt størst effekt på meg i motsetning til å løpe langt i et strekk.

I fjor gikk jeg ned 35 kilo på 12 uker.   Da spiste jeg en brødskive til frokost,  to til lunsj,  en eller annen helt normal middag.  Og 1-2 brødskiver til kvelds.  Kjenner meg jo litt sulten innimellom,  men ikke noe ubehag. 

Fulgt opp av lege underveis,  alle verdier så fine ut og var ingen grunn til å gjøre noen endringer.

I ettertid har jeg begynt å justere matmengden fordi jeg ikke ønsker å gå så mye mer ned i vekt,  men opprettholder treningen for formens skyld.  Nå er det også styrketrening på planen :)

Skal sies at jeg nå ligger rimelig normalt an angående vekt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

God dag.

Har over en periode med skiftarbeid og dårlig service lagt på meg litt. Spørsmålet som jeg har til folket er som følger.

Er det noen effektive måter for oss normale å bli kvitt noen kg? Jeg vil ikke legge opp til spesifikt kosthold. Altså bare spise 50g torsk til frokost og slikt.

Jeg synes heller ikke trening er særlig motiverende. Men når sånt skal sies drar jeg å trener alikevell.

Det jeg håper på er om noen her har noen gode forslag til hva jeg kan gjøre.

Tenker slik at 3 dager trening i uka. Middag må jeg spise. Men de andre måltidene kan justeres.

Noen der ute som har vært i samme båt som har en vellykket plan på dette?

Sykle til jobb! Det er "gratis" trening og blir en del av livsstilen!

Endret av zeebra
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...