Gå til innhold

Døde pixler på Hyundai Q17


Lurifaksen

Anbefalte innlegg

Hurra!

 

PSdata viser at de er seriøse:

Dette er egentlig ingen garanti sak, men vi gjør en liten vri på dette. Vi kan sende deg en ny skjerm på faktura, men med betalings utsettelse. Når vi mottar din gamle skjerm vil det dekke over den fakturaen som du vil motta.

 

Høres dette ok ut?

Historien får visst en "happy ending". :w00t:

Endret av GeeZuZz
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Moralen er: Kjøp IKKE LCD pr. post. Dette med 3 pixelfeil som nærmest er standarisert som grense tvinger fram nødvendigheten av å se produktet i bruk før pengene er på bordet.

Nei, moralen er handle per post. Billigere, og man har angrerett, noe som man ikke nødvednigvis har i "ånklie" sjapper. De par hundre kronene man eventuelt på legge ut for retur får ma heller se på som en forsikring.

 

Jeg sendte hjem en skjerm etter å ha prøv den to uker og funnet ut at jeg ikke var fornøyd med den.

Lenke til kommentar

er nesten litt enig med dere, men da måtte hver skjerm sjekkes før de gikk ut til markedet og mange måtte kastes. Hadde vært litt kjedlig å kjøpe en q17s til den nette sum av 10 000 kroner?

 

Men det skjer saker på de fronter og! Teknologien blir bedre og bedre, så vi får se hva produsentene gjør med saken.

Lenke til kommentar
Sendte et spørsmål til [email protected] om det samme ang min H950, men fikk bare til svar at jeg skulle kontakte ett eller annet firma som de har en support avtale med. Jeg ville ha ett svar fra firmaet jeg hadde kjøpt av og ikke en eller annen 3. part så jeg handlet heller resten av det jeg skulle ha ett annet sted

Dette firmaet som Komplett har avtale med, henter skjermen du vil bytte og samtidig har med en ny til deg. Hadde selv en skjerm som plutselig ikke ville slås på, og etter å ha tatt kontakt med dette firmaet, kom de med en ny skjerm, samtidig som de hentet den gamle.

 

Så grunnen til at Komplett overlater dette til ett annet firma, er for å kunne tilby bedre service. Synes du burde sjekke opp ting litt bedre før du kommer med dumme utsagn.

Lenke til kommentar
Hurra!

 

PSdata viser at de er seriøse (...)

Skal jammen kjøpe LCD skjerm fra PS Data når den tiden kommer. Bedre reklame enn dette kunne ingen laget for de :-)

Vil bare si at de fleste skjerm levrandører bruker Infocare som sin service partner her i norge.

 

F.eks hitachi skjermer blir hentet på døren og levert på døren hvis det er en garanti sak, dette er ikke noe som gjelder kun for Komplett dette gjelder uansett hvos du måtte kjøpe en slik skjerm i norge.

 

Samsung, Samtron, Hyundai har også lignende avtaler med infocare.

 

Mvh

Raymond

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...