Golwonman Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Hei, Har en Ford S-Max 06, der har en en ulyd frem på høyreside. Jeg tenker at det et hjullagret, men lyden er kun ved høyere hastighet, hører ikke spesielt støy i hastigheter under 50-60Km/t. Det er heller ikke høyere lyd ved kjøring i rundkjøring og venstresvinger i lav hastighet. Men om jeg kjører 80km/t rett frem så et det ulyd, å den blir værre om en svinger mot venstre, og avtar nesten helt ved høyresving. Vet det er sansynlig at det er hjullager ut fra feil å lyder, men ønsker å være sikker, da feil ikke oppleves likt med en tidligere bil jeg hadde. Hadde en Audi A6, der var det altid ulyd under kjøring når hjullagret var gåent, uansett hastighet. Samt at jeg da hadde vibrasjoner i rattet, det har jeg ikke nå. Håper noen kan gi meg noen gode svar? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Høres ut som hjullager, som ofte gir støy i høyere fart, og gjerne svakt i en retning. Dersom man får vibrasjoner i rattet pga slitt hjullager, er det definitivt på tide å reparere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå