Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når vet man at et langvarig forhold er over?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har ikke vært i et så langt forhold. Men jeg antar at konklusjonen finner sted i skjæringspunktet mellom hvorvidt man makter å holde ut i et forhold man er utilfreds med, og hvorvidt man anser seg selv for å fortsatt ha muligheter på kjøttmarkedet / aksepterer å måtte være alene.

Endret av Løgn
Lenke til kommentar

Om du har en mistanke om at det er over, så er det ingen vits å tviholde på det gamle. Du vil ikke se tilbake den dagen du finner deg ei annen.

For min del er det jo årevis med historie det er snakk om så jeg kan ikke bare slippe ting. Gode minner, mye kjærlighet selv om sexen kanskje alltid er det som har vært mest labert - jeg tenner rett og slett ikke på henne. Men jeg er jo fortsatt utrolig glad i henne.

Allikevel sitter jeg på en måte med følelsen av at forholdet nå er i "skumringsfasen", og det gjør vondt. Jævlig vondt. I det ene øyeblikket ser jeg for meg at vi begge to kan få det bedre om vi går hver vår vei og finner lidenskapen med noen andre, i det andre øyeblikket blir jeg lamslått av redsel på tanken på at alle de gode minnene vi har sammen forblir minner og at vi aldri skal skape nye.

Jeg bare vet ikke, alt er vondt… :(

Anonymous poster hash: 2d07e...0fe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...