Gå til innhold

[Løst] Datadeler solgt, men problemer med kjøper.

Anbefalte innlegg

Man må nesten se det fra kjøpers side også. Nå er ikke jeg i tvil om at trådstarter er en real og seriøs selger, men har selv opplevd å ha kjøpt et defekt RAID-kort. Det var ganske fortvilende å ha kjøpt katta-i-sekken og selger påsto hardnakket at produktet virket når det forlot han. Nå skal det sies at det ikke var store tapet for meg, men allikevel surt. Du får heller bruke bruktmarkedet på Tek Clayman. Sannsynligvis noe mer seriøse kjøpere der

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har sendt PC i posten 2 ganger gjennom finn, og begge ganger har posten ødelagt PC'en. Endte opp i begge tilfeller med at kjøper fikk utbetalt erstatningen rett fra posten, så ble det mindre krøll med frem og tilbakesending.

Aldri mer posten for min del. Når strømforsyning river seg løs fra de 4 skruefestene i et godt nedpakka kabinett (original innpakning med isopor osv) så lurer jeg litt på hvordan pakken behandles under transport.

3d printeren min til 30.000 spenn kom i ei eske totalt dekket i svære piler "THIS SIDE UP" og "FRAGILE". umulig å ikke se.

Når pizzabilen fra posten kom for å levere til meg så så jeg at eska lå løst, på hodet og lent inntil glasset i skyvedøra der den tydeligvis hadde blitt kastet rundt mens neket vinglet avgårde. Jeg påpekte udugeligheten og hva som hadde skjedd med min jobb dersom jeg hadde vist nok inkompetanse til å ødelegge et anlegg til mange millioner som en tilsvarende skjødesløshet i min jobb kunne føre til også noterte jeg på kvitteringen hans hva som hadde skjedd og tok bilde av hele greia.

Hadde heldigvis gått bra. Printeren var veldig godt pakka men der fikk jeg iallefall bekreftet hvilke totalt ubrukelige mennesker som får jobb i posten.

Ikke hans feil egentlig at han er idiot men sjefen hans er den som først burde sparkes for å ha sånne folk i arbeid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...