indahla Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 (endret) Jeg har kun to USB 3.0 porter på PCen men har behov for to til. Kan jeg rett og slett bruke en hub (ala dette http://www.prisjakt.no/product.php?p=2766643? Vil jeg få samme hastighet på alle enheter koblet til som uten bruk av hub? Endret 4. mai 2016 av indahla Lenke til kommentar
aklla Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Du vil jo ikke totalt få mer enn det USB 3.0 porten i PC`n klarer. 1 Lenke til kommentar
kjeLL// Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 hubben har 5GB/s tilgjengelig. om du bare bruker en av tinga koblet til hubben vil den ta all fart den trenger opp til 5GB/s, men du vill ikke få 4x5GB/s samtidig. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 (endret) Har du en bærbar kan du bruke PC-express kort. Har et kort med tre USB 3.0 porter og får ca 100 MB/s på en USB 3.0 thumbdrive. Fordelen er at du ikke har en dings på utsiden. Ulempen er at portene står så tett at du kun får 2 enheter til å passe hvis en av dem er litt bred. Endret 5. mai 2016 av vidor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå