Gå til innhold

Fra Aker Brygge


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser ikke ut til at det har fanget den helt store interessen..ennå. De få menneskene spaserer vekk fra begivenheten. Den tilslørte bilen har fått en sentral plassering som seg hør og bør. Fint miljø og deilig vær. håper du har et bilde fra etter avdukingen :)

Mvh Oddmund

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123

Flott miljøbilde fra Aker Brygge den tilslørte Volvoen er vel helst for de med god råd . Nå er jo Volvo eid av Kinesere og mange av dem kjøper slike dyre doninger .

 

Mvh

Alec

Lenke til kommentar

Ser ikke ut til at det har fanget den helt store interessen..ennå. De få menneskene spaserer vekk fra begivenheten. Den tilslørte bilen har fått en sentral plassering som seg hør og bør. Fint miljø og deilig vær. håper du har et bilde fra etter avdukingen :)

Mvh Oddmund

 

Hei, var på vei til Dyna Fyr og fikk dessverre ikke med meg bilder etter avduking. Aker brygge et blitt et fint område, også for ivrige fotografer. Takk for kommentar !

Skj

Lenke til kommentar

Har alltid likt Volvo best med pressenning på ;)

Godt bilde i hyggelig miljø. :)

 

Dersom du skulle spørre meg hvilket bilde som ville være det mest attraktive, Volvoen med eller uten presenning, vil nok svaret være med presenning. Men Volvo er sikkert en utmerket bil, og som har kommet mer i vinden etter at kinesere overtok styringa. Takker for kommentar.

Skj

Lenke til kommentar

Nå har varmen kommet så nå kan bilen kaste vintehammen.

Den står vel egentlig der for å øke salget?

Greit utsnitt.

Aker brygge blir jo bare mer og mer rotete. Til å begynne med da fortsatt gamle bygninger etter gamle Akers mek var fremtredende i bygningsmassen var det litt stil over det.

Men som salig Book'n sang det:"Det er lenge, lenge, lenge siden det.

 

Roar

Lenke til kommentar

Nå har varmen kommet så nå kan bilen kaste vintehammen.

Den står vel egentlig der for å øke salget?

Greit utsnitt.

Aker brygge blir jo bare mer og mer rotete. Til å begynne med da fortsatt gamle bygninger etter gamle Akers mek var fremtredende i bygningsmassen var det litt stil over det.

Men som salig Book'n sang det:"Det er lenge, lenge, lenge siden det.

 

Roar

 

Ja, kontrasten fra Akers mek til dagens ultramoderne stil er stor, og vanskelig å sammenligne.

Selv beveget jeg bare på den ytre delen av området mot Astrup Fearnleu Museet som i og for seg er grei. Rent fotomessig synes jeg det er del å hente, du får ta deg en tur igjen å titte, den som leter den finner.

Takker for din kommentar.

Skj

Lenke til kommentar

Biler i etager her kan jeg se...er det en elevator de har til det samme eller hvordan med det ? farverigt billede fra byen af vh Suss

 

Ikke vet jeg hvordan bilene er plassert i bygget. Tror det må være med elevator som du sier eller lift. Hyggelig med kommentar fra deg.

Skj

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...