akelbo Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Se den første traileren for strategispillet.Warhammer 40,000: Dawn of War III er annonsert Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Da er det nok en stund til vi ser noe Company of Heroes 3. Lenke til kommentar
Riboflavin' Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Liker dette med større kamper og basebygging igjen, etter de mindre squad-greiene i DoW2. Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Får håpe at det blir som dow1! Mislika stort den squad strategien de hadde i dow2.... Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Må si jeg gleder meg veldig. Lenke til kommentar
1969 Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Og så de jævla orkene igjen. For meg er de Warhammers svar på Jar Jar Binks. De var med i det første spillene, på tide å dra fram noen av de andre rasene i warhammer universet. Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Får håpe at det blir som dow1! Mislika stort den squad strategien de hadde i dow2.... Enig der, synes DoW1 var suverent. koste meg med DoW2 også, men synes ikke det var i nærheten like bra som orginalen. Håper Chaos får en viktig rolle! Lenke til kommentar
MultipleTinBitZ Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Kun space smurfs, orker og eldars? Hvor er imp. guard, chaos, tau og 'niddene? Hmm skeptisk allerede... Lenke til kommentar
trollhatt Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Det er jo de klassiske rasene for både Warhammer (40k) og fantasy sjangeren generelt for den del. Men utifra sitatet det hele åpner med kan man jo håpe Necron stikker hodet inn døra og. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Og så de jævla orkene igjen. For meg er de Warhammers svar på Jar Jar Binks. De var med i det første spillene, på tide å dra fram noen av de andre rasene i warhammer universet. Selv syns jeg orcene er drit teite. Men de er ikke jar jar, de er mer som ewoks. Da orcer er vel en av de første og største rasene i 40K Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Og så de jævla orkene igjen. For meg er de Warhammers svar på Jar Jar Binks. De var med i det første spillene, på tide å dra fram noen av de andre rasene i warhammer universet. Jeg mistenker at Necrons blir den primære fienden denne gangen.. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Gleder meg til dette. Må innrømme at jeg likte DOW 2 bedre enn DOW (jeg er ingen stor basebygger), men håper på større slag i DOW3 enn hva vi fikk servert i DOW 2. Lenke til kommentar
Gistobal Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Kun space smurfs, orker og eldars? Hvor er imp. guard, chaos, tau og 'niddene? Hmm skeptisk allerede... Expansion packs...DLC. Lenke til kommentar
Gistobal Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Ventet på dette en stund nå.. ble veldig skuffet når det ble avlyst første gangen. Jeg håper inderlig på en mekanikk lik den i CoH, men det legger kanskje ikke opp til de virkelig store slagene. "Orbital bombardment" høres vitterlig ut som et supervåpen, som sikkert kan være moro i kampanje, men dealbreaker i mp eller skirmish. Ser fram til ghost recon wildlands, men dette her og squadron 42 er de eneste som kiler litt i magen om dagen. Lenke til kommentar
Gistobal Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Gleder meg til dette. Må innrømme at jeg likte DOW 2 bedre enn DOW (jeg er ingen stor basebygger), men håper på større slag i DOW3 enn hva vi fikk servert i DOW 2. Var vel strengt tatt ikke noe slag i DoW2 Utrolig at jeg syntes det var gøy i det hele tatt, squads med tyranids... blir som et første verdenskrig spill der man skulle stormet skyttergraver med 5 mann. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå