buskmann Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Jeg fant dette på njus her på NTNU. Dette er altså snakk om 100/10 Mb/s. Ser at Samskipnaden vil sette opp internettprisen til 130 kr pr måned. Altså en oppgang på 10 kr pr måned pr internettleietager. (10 kr/mnd/bruker * 12 mnd * xxx brukere = MANGE kroner...) Grunnen til dette er at man skal ha dekning for investeringer som er gjort og investeringer som kommer. Tilliten til Samskipnaden er ikke ubegrenset, så jeg lurer litt på hva disse investeringene er, og viktigst, er denne oppgangen i leie virkelig nødvendig? Hva går disse 120 kronene egentlig til? Noen som er nett.ass'er kan kanskje svare? Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. november 2003 Del Skrevet 22. november 2003 Sjalu eller? Synes det er helt greit at studentene skal få rimelig tilgang til uninett jeg. Det er dyrt nok å være student fra før om man ikke skal betale i dyre dommer for å ha tilgang til nødvendig informasjon via web. Jeg vet at hvis linja mi går ned så sliter jeg max på skolen. Går riktignok på en skole hvor utstrakt bruk av intranett er påkrevd, men allikevel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå