Oddey86 Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 Har nå etter en stund gått lei av at pcn blir treg i ca 30 sekunder for å starte opp et spill.. den går såpass tregt at jeg ser musen flytter seg en cm mellom hver gang den oppdaterer seg. Når jeg tilslutt kommer inn i spillet er problemet borte.. Aner ikke hva som har skjedd igrunn, men var ikke sånn før.. Speccs:Windows 10 ( syndebokken er jeg redd) CPU: I7 5930K Ram: 2400mhz 16gb DDR4 Skjermkort: GTX 980 Har også prøvet å formatere pc og reinstalle alt, uten noe hell selvfølgelig.. Noen råd? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 5. mai 2016 Del Skrevet 5. mai 2016 Er du sikker på at alle drivere er installert og operative? Jeg tenker da spesielt på Chipset og Intel Rapid Storage. Hvilken harddisk og hovedkort har du? Lenke til kommentar
Celsiuss Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hvilket spill er det du snakker om her? Tror ikke Windows 10 er syndebukken. Noen spill fryser nesten hele PCen under loading, mens andre spill merker du ikke at du lader et spill. Slik er det bare, etter min erfaring. Heldigvis er det bare under loading og ikke ellers. Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Jeg har en samsung 950 PRO 500GB som jeg har installert alt på, separert diskene C og D, C er kun windows disk. Alt av drivere er installert ja Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 8. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 8. mai 2016 Hvilket spill er det du snakker om her? Tror ikke Windows 10 er syndebukken. Noen spill fryser nesten hele PCen under loading, mens andre spill merker du ikke at du lader et spill. Slik er det bare, etter min erfaring. Heldigvis er det bare under loading og ikke ellers. Gjelder alt av spill.. Jeg kan fint vente 30 min før spillet i det hele tatt starter og da er andre allerede ferdig med loading inn i spillet. (LoL F.eks). CS.. like tregt H1Z1.. like tregt Alle spill er trege Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 8. mai 2016 Del Skrevet 8. mai 2016 Har du prøvd clear cmos? Har du en eldre/gammel bios versjon? Hvilket hk har du, psu osv Lenke til kommentar
Oddey86 Skrevet 19. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 19. mai 2016 Clear CMOS? Jeg har prøvet å oppdatert bios, hjalp ikke. Har Asus X99 pro hk Corsair cx600 psu. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå