Gå til innhold

compo i 3dmarks

Anbefalte innlegg

Viking Lan vil kjøre igang compo i 3dmarks. Blir det første stor lanet som har det, så vidt jeg vet.

Det står jo ikke på , alle som vil være med starter på likt , mest score vinner.

Folk sitter med pc er i 20 000 kr ++ klassen så da må det kunne gå ann å vise litt muskler :grumpy:

Gleder meg.

Endret av DASAN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må jo få si, det var ganske så orginalt, men litt latterlig igrunn, siden det bare har med en persons lommebok å gjøre, og ingenting med hans ferdigheter, utenfor hans overklokkings ferdigheter.

Men men, bare flott å se at compoene brer seg forbi de vanlige Counter-strike, Worldcraft 3 og Quake 3 konkurransene, og mer inn på det sosiale / tekniske aspektet ved en PC.

Lenke til kommentar
Skal de dele ut premier etter hvor rik folk er nå?

Seff koster det penger å bygge en sinna pc.

Men jeg tror heller det har med hvor flink man har vært til og tune opp systemet og hvilke komponenter man har valgt for og få best ytelse sammen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

er spent på hva det neste blir , hvem har størst skjerm.

en overklokker konkurranse hvor de måler overklokkingen i % hadde vært langt bedre enn 3dmark compo.

Lenke til kommentar
Vel, jeg har vært på dette forumet siden de gode gamle delphi-dagene og det har vel alltid vært en innbyrdes "konkurranse" blandt enkelte om å ha "rekorden". Mange som er opptatt av overklokking og har det som en.. ehh livsstil vet jo at det koster litt ekstra, men hva gjør det ? Selv blåser jeg i hvor mange poeng jeg får så lenge pc'n duger til de spill jeg liker. :)

Poenget er vel at det skal være *litt* mer enn bare CS, UT, WC3.
Da er det kanskje bedre å spørre :
Hva slags compo'er er dere interessert i ?
Lenke til kommentar
hahaha lurer på hvor mange som har funnet ut hvordan de kan lure 3Dmark. Kan enkelt få 250000 score med bare å innstallere et lite "program"

Det er juks :grumpy:

Hva slaks type program da? gi meg en link der jeg kan laste det ned plz.

Skal kødde med noen *grin*

Hvis jeg forstår riktig "hacker" programmet seg inn i 3Dmark og endrer på hvor mange fps du fikk på testene. Lenge siden jeg brukte det. Alt jeg trengte å gjøre var å bytte ut en fil i 3Dmark mappa og kjøre en lang dos kommando.

Tror ikke jeg har lov til å dele ut linker, fant det på LAN en gang.

Husker jeg rett gjorde vidia noe lignende med kortene sine slik at de skulle score høyere på 3Dmark. Nvidia ble derfor bannlyst fra betatestingen. Uansett så rettet siste 3Dmark patchen på dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...