Riki Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) Tenker ikke på bildebruk av at "Der er en kirke" eller noe som i Assassin's Creed 1 (Selv om det er et bra spill). Men mener besjeling som musikk eller gotisk fremvisning, som Zelda Ocarina of Time "Temple of Time som ser ut som en katedral" eller musikk for å nevne i fleng som får en slags hyggelig stemning. Kanskje fokuset har blitt på så mye skytespill og sånt at folk ikke er interesert i det mer dypere religiøse liv. Men det er kjipt føler jeg : /. RIP PS1 http://www.gamefaqs.com/boards/826292-resident-evil-hd-remaster/71085365 Encrypter MO Disks som ble sensurert i senere utgaver. 7;53 - 7:54 Endret 3. mai 2016 av Riki Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Hvis du ikke har spilt Final Fantasy X så bør det være en perfekt match for deg. Det er mye fokus på religion (mesteparten av spillet er en pilgrimsreise fra tempel til tempel) med masse stemningsskapende musikk til. Et av de beste eksemplene: 2 Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 Sjekk ut Dark Souls-serien (og Bloodborne). Mye religion innbakt i lore, og mange av de religiøse stedene føles virkelig religiøse, hvis du skjønner hva jeg mener. 1 Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 6. mai 2016 Del Skrevet 6. mai 2016 (endret) Xenogears er definitivt ett PS1 spill med tunge religiøse temaer du burde spille,du kan kjøpe det på amerikansk Playstation Store.Det er også veldig fokus på psyken til hovedkarakteren viss det er interresant for deg. Musikken er også til å få gåsehud av. Endret 6. mai 2016 av Malmern Lenke til kommentar
mouldycurtain Skrevet 7. mai 2016 Del Skrevet 7. mai 2016 Kanskje fokuset har blitt på så mye skytespill og sånt at folk ikke er interesert i det mer dypere religiøse liv. Jeg ser ikke problemet her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå