bchpls Skrevet 3. mai 2016 Del Skrevet 3. mai 2016 (endret) har i det siste kjørt veldig hardt på 5x3 på både benkpress / militærpress. Har samtid kjørt en ekstra del kg på dips. De 2 siste brystøktene mine har jeg merket at jeg opplever smerte i både triceps / skuldre. Jeg har nå nesten konstant "smerte" i skuldre / triceps. Det føles som om jeg får støt / at noen legger konstant press på disse punktene. Dette merker jeg også spesielt når jeg utfører benkpress på en vekt jeg har kjørt 100 ganger før. Kan dette være fordi jeg har overbelastet med maksimalt vekt de siste ukene? Endret 3. mai 2016 av bchpls Lenke til kommentar
Jrgenjoo Skrevet 4. mai 2016 Del Skrevet 4. mai 2016 Du sier skuldre/triceps, har du smerter i musklene rundt skulderen og triceps? Eller er det mer en leddsmerte i skulder? Lenke til kommentar
bchpls Skrevet 4. mai 2016 Forfatter Del Skrevet 4. mai 2016 (endret) Du sier skuldre/triceps, har du smerter i musklene rundt skulderen og triceps? Eller er det mer en leddsmerte i skulder? Det er snakk om smerter i triceps og siden av skuldre / foran. Endret 4. mai 2016 av bchpls Lenke til kommentar
Htc one fanboy Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Mest sannsynlig betennelse eller lignende, kjør lettere vekter, og oppsøk lege asap Lenke til kommentar
Htc one fanboy Skrevet 21. mai 2016 Del Skrevet 21. mai 2016 Kiropraktor eller fysio faktisk, leger har ikke peiling på muskler o.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå