Gå til innhold

Reservasjon hos norwegian.

Anbefalte innlegg

Booket ferien min på norwegian og brukte cashpoints til å betale deler av reisen med.. Nå en uke etterpå ser jeg at cashpointsene er tilbakeført og reservasjonen på kredittkortet er borte, men reisen er fortsatt aktiv, er dette normalt når reisen er ca. 1.5 mnd frem i tid? Har ikke lyst til at ferien min skal bli avblåst grunnet feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Booket ferien min på norwegian og brukte cashpoints til å betale deler av reisen med.. Nå en uke etterpå ser jeg at cashpointsene er tilbakeført og reservasjonen på kredittkortet er borte, men reisen er fortsatt aktiv, er dette normalt når reisen er ca. 1.5 mnd frem i tid? Har ikke lyst til at ferien min skal bli avblåst grunnet feil.

Nei det er absolutt ikke vanlig - det du sier er jo at reisen ikke er betalt? Du burde nok ringe å høre med de!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Sjekk igjen om en dag eller så. Det kan ta litt tid fra reservasjonen fjernes til beløpet vises som belastet.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Høres veldig normalt ut. Når du bestiller, legges reservasjon inn. Etterhvert slettes denne, og belastning gjennomføres, men det kan ta noe tid fra du ser at reservasjon er fjernet, til du ser at belastning er foretatt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...