Gå til innhold

Har laget Nordens første elracerbil med firehjulsdrift

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"– Vi har lagt ned utallige timer på å gjøre dette så heftig som mulig. En av våre samarbeidspartnere kommenterte nylig at delene våre er mer komplekse enn mye av det du finner i Formel 1. Det er kult, og understreker at dette er Norges mest høyteknologiske studentprosjekt, sier kommunikasjonsansvarlig for Revolve NTNU, Paul Huynh, i en pressemelding."

Kompleksitet er positivt! OK!

Lenke til kommentar

"– Vi har lagt ned utallige timer på å gjøre dette så heftig som mulig. En av våre samarbeidspartnere kommenterte nylig at delene våre er mer komplekse enn mye av det du finner i Formel 1. Det er kult, og understreker at dette er Norges mest høyteknologiske studentprosjekt, sier kommunikasjonsansvarlig for Revolve NTNU, Paul Huynh, i en pressemelding."

Kompleksitet er positivt! OK!

Dette stusset jeg litt over også. Mente denne samarbeidspartneren at studentene hadde bedre løsninger enn ingeniørene i F1-team med årlige budsjett på over 4 milliarder kroner, eller at det bare var komplekst (som i grunn ikke er synonymt med bra).

I tillegg ville det jo vært mer interessant med en sammenligning av studentbilen og bilene i Formel E.

Endret av IT-guy
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Greit å vite at Latvia ikke regnes som Norden.

Likevel, denne DNB sponsede hel-elektriske bilen er tøff og jeg regner med de er i gang med 4. generasjon snart?

http://driveeo.com/pikes-peak/

Jeg er helt enig med deg, denne gjengen med skjortekledde pappagutter klarer vel ikke å peke ut Jugoslavia på kartet engang.

For det andre så synes jeg der er finuerilig at den gamle statsbanken DNB kaster penger ut av vinduet på sånne prosjekter. hvorfor skal skattepengene våre bli brukt på at et flåsete gjeng med kakser kan lage seg bil når det finnes mange eleketriske biler allerede. Bare se på alle teslaène på norske veier. Jeg skulle likt å se denne gjengen bygge noe som dette: https://www.youtube.com/watch?v=bWzmdtQ-o-Q

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...